Hesburger atinge pragul de 10 restaurante în România, cu o deschidere la Crevedia

0
131

La un an de la intrarea pe piața românească, lanțul finlandez de fast-food Hesburger a inaugurat cea de-a zecea locație în România, un restaurant drive-in situat în Crevedia Retail Park, județul Dâmbovița. Această deschidere marchează o investiție de 600.000 de euro și creează 20 de noi locuri de muncă. Restaurantul se întinde pe o suprafață de 350 de metri pătrați și oferă 70 de locuri pentru clienți.

Fondat în 1966 de Heikki și Kirsti Salmela în Naantali, Finlanda, Hesburger a evoluat de la un simplu chioșc de stradă la cel mai mare lanț de restaurante fast-food din Finlanda. În prezent, compania operează peste 480 de restaurante în 9 țări, inclusiv în România, Lituania, Estonia, Letonia, Bulgaria, Ucraina, Germania și Polonia.

Hesburger a pătruns pe piața românească în mai 2024, deschizând primul restaurant în Râmnicu Vâlcea. Ulterior, au urmat locații în Aeroportul Internațional Henri Coandă, Brăila, trei restaurante în București (AFI Cotroceni, Băneasa Shopping City, Mega Mall), Iași, Curtea de Argeș și Buzău. În aprilie 2025, compania a inaugurat primul său restaurant drive-in în Curtea de Argeș, urmat de cel din Crevedia în mai 2025.

Meniul Hesburger se remarcă prin combinații unice de arome și sosuri originale, produse în fabricile proprii din Finlanda și Lituania. Printre cele mai populare preparate în România în 2025 se numără:

  • Cheeseburger Menu
  • Hesburger Large Menu
  • Mega Burger Large Menu
  • Chicken Burger Large Menu
  • Bacon Burger Large Menu

Sosurile preferate de români includ:

  • VEKE Garlic Mayonnaise
  • Cucumber Mayonnaise
  • VEKE Chilly

De asemenea, meniul oferă opțiuni vegetariene sub brandul VEKE®, precum burgeri și tortilla de soia, salate, nuggets de pui, cartofi prăjiți, inele de ceapă, milkshake-uri și deserturi variate.

Hesburger intenționează să continue expansiunea în România, vizând deschiderea a șase noi locații, inclusiv două restaurante drive-in, până la sfârșitul anului 2025, cu un buget de investiții de 5 milioane de euro.

Cu o abordare centrată pe calitate, gust autentic și inovație, Hesburger își consolidează prezența în România, oferind consumatorilor o alternativă finlandeză în peisajul fast-food-ului autohton.