Începutul de lună iulie aduce un rebranding important pe piaţa supermarketurilor de la noi, iar PENNY Market se transformă în PENNY. Da, acel punct este şi el inclus în branding, ca şi la restaurantele Punct Calif. Noul slogan al brandului este „Economisim bani, nu dragoste”. Noul concept de comunicare aduce şi o nouă filosofie de afaceri plus design nou de magazine, amintite mai jos.
Ideea este următoarea: la PENNY. poţi economisi bani fără să faci rabat la calitatea şi prospeţimea produselor pe care le cumperi şi la experienţele plăcute alături de cei dragi. PENNY oferă preţuri corecte şi produse de calitate, adăugând şi un plus de modernitate brandului său. Oferă acum un design nou şi primitor, din care se remarcă zona extinsă de produse proaspete, mărci proprii pe gustul românilor, dar şi o semnalare mai vizibilă a promoţiilor şi categoriilor principale de alimente.
PENNY. oferă şi produse ready to eat, semipreparate, refrigerate şi congelate. Compania are grijă şi de mediu şi comunităţile unde este prezentă. Există funcţionalităţi care fac magazinele prietenoase cu mediul, precum frigidere cu uşi pentru reducerea consumului de energie şi sistemele de iluminare pe bază de LED în interior şi panouri fotovoltaice şi acoperişuri verzi la exterior. Există şi un discounter care optimizează formatul magazinelor şi se adaptează noilor comportamente de consum pentru a oferi o experienţă de cumpărături cât mai plăcută pentru clienţi.
PENNY activează în România din 2005 şi a trecut prin procese de digitalizare şi automatizare, modernizându-şi businessul. Planul este de a ajunge la 600 de unităţi până în 2029. În prezent există 26 de magazine cu noul design PENNY. Noul format şi design modern va fi aplicat în 75 de locaţii în acest an, dar şi în 20 sau 25 de magazine noi.