La final de lună iulie aflam că Line Agency România avea să devină noua agenţie de brand a companiei Wu Xing, iar acum se văd rezultatele. Aflăm că lanţul de restaurante cu preparate chinezeşti îşi va schimba sigla şi sloganul, printr-o repoziţionare pe piaţa locală.
Aflăm despre aceste noutăţi de la Paginademedia.ro şi descoperim că noul slogan al companiei este „unboxing Asia”, iar acum Wu Xing va acoperi preparate din mai multe ţări din Asia, nu doar China, cum a fost până acum. În meniul Wu Xing au fost introduse preparate din Indonezia, Japonia, Turcia, dar şi India şi Vietnam. Aflăm că vor fi şi reduceri în această perioadă de rebranding.
Conceptul după care a fost gândită schimbarea are de-a face cu limitarea călătoriilor în ultimul an, ceea ce a împins oamenii să „călătorească” comandând acasă preparate exotice precum locurile în care nu pot ajunge. Wu Xing livrează preparate ale bucătăriei chinezeşti în sistem delivery de peste 20 de ani şi a decis să treacă printr-o schimbare de imagine, în contextul noilor provocări locale.
Având în vedere efervescenţa food truck-urilor şi serviciilor de livrare din ultimii ani, cuplate cu ascensiunea cooking show-urilor, publicul autohton s-a mai destupat la minte. Am început să apreciem mâncarea vietnameză, indiană, pakistaneză, libaneză şi să rescoperim Asia dincolo de pacheţele de primăvară, pui Shanghai şi furnici în copac. Astfel mutarea Wu Xing e logică şi sunt tare curios să îi văd preparatele, în special cele japoneze. Aş paria că vor merge serios pe segmentul sushi, poate şi ceva ramen şi udon.
Pentru început văd că au un meniu indonezian cu salată de fructe Rujak, noodles stir fry cu pui şi orez prăjit cu fructe de mare.