Cea mai nouă reclamă Heineken este cu James Bond, sau mai degrabă cu Daniel Craig (Video)

0
2972

Dacă reclamele la Carlsberg au devenit sinonime cu personalitatea lui Mads Mikkelsen, Heineken şi l-a adjudecat pe Daniel Craig în rolul lui James Bond. Fix pe el mizează cea mai nouă reclamă Heineken, pe care o puteţi vedea mai jos.

E vorba despre acel moment când omul este confundat cu legenda şi viceversa. Pe parcursul unui spot destul de lung, din genul celor difuzate la cinematograf îl vedem pe Daniel Craig în vacanţă într-o ţară exotică şi vorbitoare de limbă hispanică. Problema e că Daniel îşi pierde paşaportul în taxi şi toată lumea îl vede doar ca pe James Bond. Pleacă într-o misiune de urmărire a taxiului, ajunge să poarte un costum ca iconicul Bond şi nimeni nu îl crede că e Daniel Craig, actorul.

Reclama are de toate, inclusiv o orchestră care cântă tema din Bond şi un pahar de Martini pus în fata actorului. Heineken a luat clişeele lui Bond, fix cele care le lipseau fanilor seriei şi le-a întors împotriva lor, de la Martini la capacitatea agentului secret de a alerga distanţe lungi chiar şi după vârsta de 50 de ani. Lucrurile devin şi mai amuzante când îţi dai seama că Daniel Craig va trebui să trăiască povestea din reclamă tot restul vieţii sale.

Odată cu noua campanie Heineken marchează 20 de ani de colaborare cu franciza James Bond, acoperind ultimele 8 filme. Între timp ne pregătim de premiera lui „No Time To die”, filmul 25 din seria Bond şi ultimul cu Daniel Craig. Are premiera pe 2 aprilie 2020 şi este regizat de Cary Joji Fukunaga, omul din spatele fantasticului prim sezon din serialul „True Detective”. Revenind la Heineken, aceştia pariază tot mai mult pe berea cu 0.0% alcool, inclusă în spoturile cu vedete din Formula 1 şi Champions League.