Lavazza a relansat Qualita Oro, una dintre specialităţile sale legendare de cafea la Bucureşti

0
1355

Celebrul brand italian de cafea Lavazza a relansat Qualita Oro, unul dintre cele mai cunoscute produse ale sale în România, în cadrul unui eveniment organizat la Bucureşti. A avut loc la începutul săptămânii şi a marcat şi încheierea unui parteneriat stragetic cu distribuitorul local Aquila Part Prod Com SRL.

Cea mai nouă variantă de cafea Qualita Oro ajunge în România cu această ocazie, acesta fiind un blend de cafea cu o istorie şi o tradiţie bogată în spate. Include produse pentru publicul cunoscător, sofisticat, care doreşte cafea premium. Povestea Qualita Oro începea în 1956 şi reţeta a fost transmisă din tată în fiu. În 2020 a fost relansat cu o identitate modernă, în continuare aurie, reflectând statutul premium al cafelei. Ce înseamnă Lavazza Qualita Oro?

E vorba despre o combinaţie specială de multiple tipuri de boabe Arabica, selectate dintre cele mai bune din America Centrală şi de Sud. La degustare se resimte şi o aromă specială de fructe exotice şi note speciale ce duc cu gândul la Brazilia. Lavazza are o istorie de mai bine de 120 de ani, fiind activă din 1895 şi a devenit sinonimă cu conceptul de cafea italiană. Există şi conceptul de „cultură a cafelei”, valori şi tradiţii apreciate de consumatori şi producători.

Pentru a pune în valoare gama Qualita Oro, Lavazza a lucrat cu Chiara Luzzana, compozitoare şi design de sunet din Italia. Aceasta a înregistrat toate sunetele făcute de procesul de producţie, de împachetare şi până la turnarea în ceaşcă. Ulterior le-a folosit într-o simfonie: Simfonia a Qualita Oro. Aceasta are 4 capitole: originea, călătoria, blend-ul, extracţia. Compania a avut şi alte experimente curajoase în ultimii ani, spre exemplu în 2019 lansând alături de Pepsi un cappuccino la cutie în Europa.