Starbucks îşi adaugă numele pe lista giganţilor din industria culinară şi de băuturi care adăugă preparate din carne artificială în meniul lor. La câteva zile după ce şi Subway a început să includă Beyond Meat în meniu, aflăm că şi Starbucks şi KFC au preparate de gen.
În Europa va fi deschis în următoarele zile primul restaurant vegetarian KFC, disponibil timp de o săptămână în Rotterdam. Acolo vom avea preparate precum Chickenless Chicken Burger. Asta pentru a sărbători Săptămâna Naţională Fără Carne, care ţine între 9 şi 15 martie. Burgerul include aromele clasice KFC, dar nu are carne. Este un preparat pe bază de Quorn, un substitut pentru carne, originar din Marea Britanie. Este vândut în principal în Europa, în 18 ţări până acum. Quorn e folosit în special în preparate preambalate. Secretul său este o microproteină preluată din ciupercile Fusarium venenatum. Cultura de ciuperci este uscată şi amestecată cu albuş de ou.
Între timp Starbucks Canada a lansat un meniu de mic dejun, care include o chiflă cu ou, brânză cheddar şi o chiftea Beyond Meat. De pe 3 martie canadienii vor mai putea degusta şi un „Steak” vegetarian, realizat din fenicul, rozmarin, arome, orez brun şi mazăre. Dunkin Donuts a început să ofere cârnatul Beyond Sausage pentru a concura cu Starbucks.
Recent am aflat şi că Disney va începe să includă în meniul sau burgeri din plante, dar ei sunt luaţi dela Impossible Foods, nu Beyond Meat. Aceştia din urmă sunt liniştiţi totuşi, având parteneriate cu Subway, Del Tacko, KFC, Dunkin Donuts şi Denny’s, dar şi McDonald’s.