Coca-Cola prezintă AHA, apă minerală cu arome; Va sosi în 2020

0
2926

Coca-Cola experimentează cu produse tot mai variate, de la băuturi energizante la băuturi pe bază de cafea. De această dată vrea să concureze cu firma La Croix, gigantul segmentului „seltzer”. Coca-Cola va lansa brandul AHA, o apă minerală cu arome. Aceasta va sosi în magazinele din SUA pe 2 martie 2020.

Aceasta este prima lansare a unui sub brand Coca-Cola din ultimul deceniu şi dacă apa minerală e bine primită în SUA atunci va ajunge şi internaţional. Acest debut vine într-un moment în care băuturile carbogazoase se află în scădere de popularitate în State, deci Coca-Cola şi Pepsi trebuie să pluseze. Lumea vrea să trăiască sănătos şi se păcăleşte cu ape minerale cu arome, în loc de sucuri carbogazoase clasice.

Apele minerale au crescut ca vânzări între timp, cu 26% pentru apă minerală în ultimul an. AHA va avea 8 arome, iar două dintre ele conţin cofeină. Băutura se va găsi doar la doză, iar aromele includ lime şi pepene, căpşuni, lămâie şi ceai verde, cireşe, portocale, măr, afine şi piersici. Ultima oară când Coca-Cola a lansat o băutură nouă cu brand nou a fost acum 10 ani, Gold Peak, un ice tea.

AHA va avea şi o variantă cu ghimbir, iar băuturile vor fi fără zahăr. Studiile recente arată că publicul migrează tot mai mult spre băuturi fără zahăr şi cu o mică doză de cofeină. Coca-Cola a lansat o versiune de apă minerală a sucului Dasani în 2014, iar AHA vrea să fie înlocuitorul său. Alte branduri premium de apă din portofoliul Coca-Cola sunt Smartwater Sparkling şi Topo Chico. AHA va include la fel de multă cofeină ca şi un pahar Grande de Starbucks decaf.