McDonald’s România lansează o nouă versiune de Home Menu, ofertă pentru toată familia

0
4509

McDonald’s a lansat prima campanie din 2022 la pachet cu oferta „Home Menu 2”, o ofertă de grup disponibilă în restaurante şi prin McDelivery, dar şi McDrive. Probabil aţi remarcat acel spot haios care tot apare la TV cu doamna cu ochelari aburiţi care vrea să cumpere ceva de la supermarket şi de fapt vorbea cu o figură de carton a unui bucătar.

Ei bine pentru cei care nu au timp să gătească pentru toată familia şi vor ceva rapid, există acum Home Menu 2. McDonald’s a colaborat cu agenţia DDB România, care a realizat acest spot amuzant. Campania integrată are loc între 7 ianuarie şi 28 februarie 2022. Anul trecut campania „Home Menu” a prezentat reclame axate pe starea de spirit provocată de lockdown, acum când oamenii ies din casă vedem adaptarea la mersul la shopping cu masca şi ochelari aburiţi.

Campania Home Menu 2 promovează următoarele oferte:

Home Menu 2 – 60 de lei, pentru 3-4 persoane

  • 2 Meniuri medii Big Mac
  • 1 Meniu mediu Quarter Pounder
  • 2 McPuișor
  • 3 Plăcinte vișine

Grand Home Menu 2 – 75 de lei, pentru 5-6 persoane

  • 2 Meniuri medii Quarter Pounder
  • 2 Meniuri medii McChicken
  • 1 McPuișor
  • 1 Cheeseburger
  • 4 Plăcinte vișine

McDonald’s a încheiat anul 2021 deschizând un nou restaurant la Brăila, dar şi unul în Bucureşti în zona Theodor Pallady. În decembrie 2021 a avut un calendar advent plin de surprize şi posibilitatea de a primi 10 puncte la fiecare leu cheltuit în aplicaţie, cu care deblocam deserturi şi sandvişuri gratuite.