Taco Bell a făcut senzaţie cu Nacho Fries anul trecut, cel mai de succes produs din istoria recentă a companiei. Acum aceştia revin pentru a cuceri piaţa din nou şi sper să îi vedem şi în România.
E vorba aici despre cartofi prăjiţi acoperiţi cu condimente mexicane şi serviţi cu sos special de brânză din aceea pe care o mâncăm cu nachos. Nacho Fries au intrat în meniul Taco Bell din 24 ianuarie şi aparent schimbă paradigma standard a cartofului prăjit. Ca o persoană care a mâncat la Taco Bell, am remarcat că au cartofi prăjiţi atipici şi acoperiţi cu paprika parcă + alte condimente.
Sincer îi prefer pe cei mai „curaţi”, fără o mie de arome peste, eventual cu nişte parmezan sau ierburi să zicem. Peste 53 de milioane de comenzi de Nacho Fries au fost plasate în intervalul ianuarie – aprilie 2018, iar 25% dintre ele au fost doar cartofii şi atât, fără altceva. Ideea de „ofertă limitată” pare să atragă lumea, după cum am văzut şi la Burger King şi la McDonald’s în ultima vreme.
Cumpărătorii sunt încurajaţi să se mişte rapid, altfel ratează oferta. Nacho Fries costă 1.29 dolari şi există şi opţiunile Supreme la 2.49 dolari şi Bell Grande la 3.49 dolari. Cât despre sos, mă aştept să fie cheddar topit practic, eventual şi puţin picant. Nici o veste despre debutul in Europa.