Am remarcat de câteva zile o campanie TV destul de vizibilă pentru cel mai nou cidru de pe piaţa locală. Vine de la un brand pe care îl asociem cu berea, Stella Artois şi poartă numele de Cidre. Ce gust şi ce preţ are aflaţi mai jos.
Bergenbier a lansat pe piaţa de la noi cidrul Stella Artois, aka Cidre, o băutură alcoolică obţinută din mere culese manual în proporţie de 50%. Are 4.5% alcool şi din ce am văzut este disponibil în afară şi în variante cu fructe de pădure sau pere. În ultimii câţiva ani mai toţi marii producători de bere au pivotat înspre cidru, inclusiv Heineken, cu al său Strongbow.
Tot ei au şi brandul Old Mout, în vreme ce URBB vine cu Somersby, iar Ursus cu Kingswood. Producătorul de vin spumant Zarea şi-a încercat norocul cu Cidrul Dacic. Cidrul Stella Artois trece în zona premium şi dacă vă uitaţi pe eMAG.ro costă 10 lei. Se găseşte şi la Mega Image şi Carrefour şi personal l-am gustat prima oară la Summer Well 2019, unde costa 20 de lei.
Surprinde prin faptul că nu îşi arată absolut deloc alcoolemia. E mai degrabă sec decât dulce şi resimţi şi alte arome decât cea de măr, inclusiv citrice chiar. E şi uşor acrişor şi e musai de băut cu nişte gheaţă. Parcă e mai „blând” decât Old Mout şi mai puţin „bomboană” decât Strongbow sau Somersby. Până acum Old Mout de fructul pasiunii era preferatul meu, dar riscă să fie înlocuit de acest Stella Artois Cider, la cel mai mare preţ din mainstream totuşi.