Gault&Millau anunţă un parteneriat cu Radio Guerrilla, pentru campania Foodies merg #maideparte

0
776

Gault&Millau a lansat o nouă campanie în parteneriat cu Radio Guerrilla, sub numele de „Foodies merg #maideparte”. Astfel, utilizatorii platformei go-mio.ro, pusă la punct de Gault&Millau pot vedea ce restaurante din comunitate sunt şi avanposturi Radio Guerrilla (ce este Go Mio). În plus începând de astăzi, utilizatorii aplicaţiei mobile Avanpost by Radio Guerrilla vor putea identifica uşor restaurantele din ghidul Gault&Millau şi accesa recenzii făcute de evaluatorii săi independenţi.

Campania de comunicare Foodies merg #maideparte va promova comportamentul pe care Gault&Millau îl încurajează în rândul iubitorilor de gastronomie. E vorba despre alegerea unui restaurant vizitat în primul rând datorită gustului, dar şi despre aprecierea restaurantelor care lucrează cu producători locali. În plus este educat utilizatorul să facă rezervare la restuarant şi să anuleze din timp dacă nu mai poate ajunge, printre altele. Aceşti Foodies vor beneficia săptămânal de cele mai noi informaţii, ştiri şi recomandări din gastronomie.

Colaborarea dintre Radio Guerrilla şi ghidul gastronomic va lua şi alte forme în curând. Gault&Millau sprijină restaurantele din comunitatea sa să meargă #maideparte, prin utilizarea tuturor platformelor digitale pentru a comunica despre activitatea lor, dar şi prin proiecte speciale. Unul este cardul cadou #maideparte.

Nu uitaţi şi că Radio Guerrilla are propriul său Card Bancar Radio Guerrilla, un card de debit Mastercard Gold emis de Libra Internet Bank, care oferă 10% reducere instant în toate Avanposturile Radio Guerrilla, acces gratuit în Business Lounge Otopeni şi Viena, dar şi curs de schimb Mastercard.

Radio Guerrilla a identificat şi susţinut până acum peste 340 de Avanposturi, adică furnizori de bunuri şi servicii cărora li se acordă marca de calitate Avanpost Radio Guerrilla, în măsura în care este validat acel loc de ascultătorii postului de radio. Ascultătorii pot adăuga şi valida recomandări în categorii ca Mâncare, Timp Liber, Shopping, Online, Medical, Servicii şi Turism.

Comunitatea Gault&Millau include aproximativ 300 de restaurant, inclusiv cele selectate în ghidul său din 2019 lansat pe piaţa locală, dar şi alte restaurante pregătite să intre în ghid în 2021.