Am întrebat pe cineva care lucrează în domeniul sanitar/alimentar ce lapte mi-ar recomanda, dacă sunt în căutarea unei mărci locale de calitate. Numele „Lăptăria cu Caimac” a fost menționat și deja aflasem de ei vizitând magazine Mega Image și văzând că sunt singurii care vând lapte la sticla de sticlă.
Acum aflăm că spiritul sărbătorilor de iarnă este aici mai devreme, prin noua etichetă a produselor acestui brand, pe care fanii sunt invitați să o creeze. Producătorul de lactate de specialitate 100% naturale continuă tradiția și caută cele mai originale creații pentru etichetele viitoarelor sale produse. Tema este „sărbătorile de iarnă”. În urma unui concurs Lăptăria cu Caimac va premia două propuneri de design de etichetă cu câte 1000 de euro fiecare și le va afișa pe sticlele de lapte între decembrie 2020 și ianuarie 2021.
Concursul „Sărbători altfel, cu emoții de altădată” îi invită pe participanți să își imagineze cum ar putea arăta apropierea de cei dragi în contextul unor sărbători de iarnă, la finalul unui an care a schimbat modul în care trăim și interacționăm. Trebuie să reinterpretați ideea de „aproape” și de „împreună” alături de cei dragi. Concursul este deschis copiilor și adulților de orice vârstă, care pot interpreta pe eticheta sticlei de lapte o imagine de sărbători altfel (distanțați, poate nu în vacanțe, poate în jurul mesei cu un scaun între, sau prin Zoom).
Pe lângă sticlele de lapte în ediție limitată cu eticheta creată de către fani, va exista și o campanie caritabilă. Fiecare sticlă de lapte de la brandul Lăptăria cu Caimac va aduce câte un pahar de lapte unui copil susținut de Casă Bună. 5% din volumul de produse vândute în campanie vor fi donate spre asociație.
Și anul trecut a fost o campanie cu etichete originale, iar campania continuă. Propunerile de design trebuie trimise în perioada 1-22 octombrie 2020 la adresa de email [email protected], alături de nume, prenume și număr de telefon. Puteți desena, pică sau crea în orice alt stil aceste etchete, cu orice program de design.
Lucrările vor fi jurizate de fondatorii brandului, Mădălina și Adrian Cocan, Alexandru Mălăescu (Creative Director), Elena Bululete (managing partner al agenției de comunicare Conan PR) și vor fi alese cele mai bune 5 propuneri de design. Creațiile vor fi publicate pe pagina de Facebook a Lăptăriei cu Caimac, iar comunitatea va decide câștigătorul. Anul trecut au fost înscrise peste 200 lucrări.