Carrefour a deschis două hipermarketuri într-o săptămână, încheind anul cu 43 de magazine în acest format

0
1134

Carrefour România a avut un an de succes, continuând expansiunea la nivel local. Acum pe final de an 2021 aflăm că gigantul francez a deschis două hipermarketuri într-o săptămână, încheind anul cu 43 de magazine. La doar 3 zile de la deschiderea primului hipermarket din judeţul Vaslui, în Bârlad, Carrefour a inaugurat o unitate la Ploieşti şi a încheiat anul cu 43 de magazine în formatul consacrat, la nivel naţional.

Al doilea hipermarkett Carrefour din zona Ploieşti şi primul din oraş este situat în incinta noului centru comercial Prahova Value Center, dezvoltat de Prime Kapital Developments în cartierul Democraţiei. Noul magazin, primul situat în acest oraş şi al doilea din zona Ploieşti continuă strategia Carrefour şi anume de a pune accent pe produse locale. Aflaţi şi că între 3 şi 9 decembrie ploieştenii vor avea ocazia de a achiziţiona de la Carrefour fructe şi legume crescute local, la preţul special de 1 PET bucata, prin campania Plata cu PET. Face parte din programul „Punem Preţ pe Plastic”.

Carrefour pune la bătaie peste 50.000 de articole în magazinul său fizic, dar şi prin aplicaţia Carrefour sau pe site-ul carrefour.ro şi prin platforma BRINGO. Noul magazin din Ploieşti oferă opţiuni pentru o alimentaţie sănătoasă la preţuri accesibile: fructe şi legume româneşti, preparate tradiţionale, cultivate aproape de Ploieşti. Sunt şi produse bio, o gamă extinsă de vinuri din zona WineSquare şi există o zonă Gastro cu preparate şi produse proaspate locale şi internaţionale.

Legat de produsele locale, veţi găsi lactate de la Ferma Căţean şi preparate din carne de la cei mai apreciaţi producători din regiune (Agrisol, Il Prestigio), făcute după reţete tradiţionale, dar şi peşte proaspăt (Păstrăvăriile Doftana şi Valea Stânii Zăganu). Veţi găsi şi prăjituri, torturi şi produse de patiserie artizanală cu gustul de acasă, de la cofetăriile Delice.

Aromele asociate de la Bibigo To Go sunt disponibile, incluzând noodles, salate, cutii cu gustări sau colţunaşi preparate ca în Coreea de Sud, chiar pe loc. Magazinul include în oferta sa produse marcă proprie Carrefour, alimentare şi non alimentare din universul de cooking (electrocasnice şi veselă), produse de igienă, pentru casă şi grădină, dar şi cosmetice. Noua colecţie TEX oferă clienţilor piese vestimentare, iar magazinul introduce şi noul concept Carrefour Carusel, o gamă diversificată de lucruri mici de care clienţii au mare nevoie.

Nu uităm şi de produsele cu tematică de Crăciun, de la brazi şi ornamente la preparate tradiţionale. Produsele se pot comanda fizic, dar şi prin aplicaţia Carrefour, carrefour.ro şi BRINGO.