Ne plac businessurile noi şi conceptele de baruri, restaurante şi puburi care vin cu ceva proaspăt în România. Am găsit pe ZF.ro un interviu cu Alex Bugariu, care a deschis în Caransebeş o „Limonădărie” care se bucură de succes. Pe lângă sucurile de fructe a inventat şi o socată nouă, care ar putea ajunge în HoReCa.
Investiţia iniţială în acest business a fost de 10.000 de euro, iar după 4 ani de activitate s-a ajuns la 50.000 de euro investiţi. Alex Bugariu este un antreprenor cu 12 ani de experienţă ca barman şi a creat această invenţie numită „Limonădărie”. Dacă tot avem Ciorbărie, de ce să nu avem şi Limonădărie, corect? Locaţia se axează exclusiv pe vânzarea de limonadă şi sucuri de fructe, fresh-uri şi smoothie-uri. Există atât un spaţiu fix pentru acest business, dar şi o bicicletă pentru evenimentele private.
Acest concept i-a adus lui Alex un business de 110.000 de euro în 2019. Conform declaraţiilor pentru ZF, toată ideea inclusiv logo-ul sunt inspirate de la tatăl lui Alex. Acesta apare pe logo, sub forma unui bătrân simpatic cu pălărie. Există şi o poveste aici: antreprenorul a câştigat un concurs naţional de limonade în 2013 şi a simţit că există potenţial pentru business. Aşa s-a născut Limonădăria Nea Tică, după numele tatălui său.
Acum meniul include pe lângă limonadă şi fresh-uri, smoothie-uri, cocktailuri şi ceaiuri, dar şi shot-uri pentru imunitate şi energie. În 2020 găsiţi acel spaţiu în centrul oraşului Caransebeş, ocupând 20 de metri pătraţi. Alex Bugariu are şi o bicicletă care aduce setul de băuturi aromate şi dulci la evenimente, precum nunţi, botezuri, petreceri de firmă. Ingredientele sunt luate de la furnizori locali, iar preţurile sunt modice: 9 lei limonada şi 12 lei un smoothie.
Socata lui Alex se bucură de aşa mult succes încât el vrea să o „patenteze”, îmbutelieze şi să o aducă în comerţ.