Glovo atinge peste 13.000 de locaţii partenere active în 68 de oraşe; Iată cifrele pentru primul semestru din 2022

0
788
Glovo

Glovo dezvăluie azi cum i-a mers business-ul din România în primul semestru din 2022. A fost o perioadă importantă, intre preluarea Foodpanda şi parteneriate cu multiple magazine, super şi hypermarketuri de la noi.

Aflăm că Glovo a ajuns la peste 13.000 de locaţii partenere activie în 68 de oraşe în platformă Glovo. Cea mai mare comandă plasată de la începutul anului este în valoare de 7000 de lei, aproximativ 1400 de euro. E vorba despre o comande de la un supermarket. Oraşele cu cele mai multe comenzi din primele 6 luni din 2022 sunt Bucureşti, Cluj, Timişoara, Iaşi, Constanta şi Braşov.

În acest moment Glovo are 8000 de curieri parteneri activi pe lună. Legat de ce ne interesează pe noi şi anume mâncarea, burgerii, cartofii prăjiţi şi aripioarele de pui ocupa locuri fruntaşe în topul celor mai comandate produse din restaurante. Segmentul Quick-Commerce (comerţ Rapid) a crescut la rândul său cu 28% faţă de prima jumătate din 2021. Acolo romanii au comandat cel mai des baxuri de apă plată, pâine şi banane, dar şi alte fructe şi legume.

Iată un citat relevant:

„Ne-am continuat planurile de extindere și anul acesta și am reușit să conectăm utilizatorii Glovo cu peste 13.000 de locații partenere și peste 8000 de curieri activi lunar, în 68 de orașe din România. Ne dorim să ne menținem promisiunea de a oferi acces fiecărui utilizator la orice în orașul său, de aceea suntem pregătiți pentru următoarele provocări. Vom continua să oferim o experiență de utilizare de cea mai bună calitate și ne propunem să extindem operațiunile în cât mai multe orașe din România, astfel încât să ajungem la cât mai mulți utilizatori.”, a declarat Iustinian Belghir, General Manager Glovo România și Moldova.

În prima jumătate din 2022 printre cele mai inedite comenzi se număra „greieri vii pentru o şopârlă”, „sorici de porc de 50 de lei” sau „rochie ciclam cu umerii căzuţi”.