McDonald’s + UNTOLD = Love; McDonald’s devine partener oficial al festivalului de la Cluj

0
252

McDonald’s a anunţat pe 13 aprilie un parteneriat cu UNTOLD, care va debuta odată cu a şaptea ediţie a festivalului. Evenimentul are loc între 4 şi 7 august 2022. Colaborarea este o premieră pentru lanţul american de restaurante, care face parte din marea familie UNTOLD şi oferă participanţilor la festival preparate atractive, atât în zona offline, dar şi în aplicaţia de mobil McDonald’s.

Au fost create şi noi preparate speciale care aduc vibe-ul UNTOLD pe toată durata verii şi vor fi disponibile începând cu luna iunie. UNTOLD reuneşte peste 200 de artişti internaţionali şi DJI de top pe durata a 4 zile şi 4 nopţi, pentru unul dintre cele mă apreciate festivaluri idn Europa. UNTOLD atrage sute de mii de fani ai muzicii din toată lumea. Spre exemplu în 2021 au fost prezenţi peste 265.000 de fani din 100 de ţări, după ce ediţia din 2020 a fost anulată din motive de pandemie.

În 2022 festivalul se desfăşoară sub tema „Temple of Luna”, cu un lineup care include nume mari, precum David Guetta, Don Diablo, Kygo, Morten, Major Lazer şi Anne-Marie.

„Ne bucurăm să aducem momentele plăcute și experiențele speciale care fac parte din ADN-ul McDonald’s în mijlocul acestui univers fantastic al Festivalului UNTOLD. Este o colaborare care a venit în mod natural, pentru că avem o viziune similară și credem în puterea momentelor împărtășite de a transcende orice barieră, conectând oamenii. Iar la ediția de anul acesta, experiența muzicală va fi însoțită nu doar de gustul delicios al produselor McDonald’s, ci și de o serie de activări inedite pe care le pregătim, atât în spațiul festivalului, cât și online și în aplicație. În plus, plănuim să intrăm în atmosfera UNTOLD chiar mai devreme de luna august, cu o surpriză care va fi cu siguranță pe gustul fanilor.” a declarat Irina Angelescu, Director Marketing Premier Restaurants România.

Dacă ar fi să speculez cu privire la preparatele pregătite de McDonald’s pentru UNTOLD, aş zice că e vorba despre burgeri cu aromă deosebită, shake-uri viu colorate şi salate cu specific local. Eu aş face un burger trăznit cu varză a la Cluj şi aş miza mai mult pe preparate tip street food, mai uşor de mâncat din picioare, din mers.