2020 stă sub semnul livrărilor de produse acasă şi comenzilor la domiciliu. Lanţul de magazine PENNY face un pas în plus în această direcţie, prin platforma Lyvra. PENNY şi Auto Total au anunţat astăzi lansarea Lyvra, serviciul de comenzi online cu livrare la domiciliu, disponibil începând din această lună pentru clienţii PENNY din Bucureşti şi Ilfov.
Clienţii vor putea comanda peste 1400 de produse care se regăsesc în toate categoriile magazinului. Sunt incluse şi mărci proprii şi promoţiile aferente. Livrările se vor realiza de luni până sâmbătă, între orele 12:00 şi 20:00 în Bucureşti şi Ilfov. Timpul de livrare este ce del mult 3 ore, dar se poate alege şi un interval orar preferat. Plata se poate face cu cardul sau cu cash la livrare, iar costul transportului este de 19.99 lei.
În contextul actualei pandemii, tot mai multe magazine oferă servicii de livrări la domiciliu şi PENNY se aliniază cu această soluţie. Deocamdată se testează serviciul de comenzi online cu livrare la domiciliu. Clienţii pot face cumpărături de la adresa de mai jos, fie că e vorba de produse marca proprie PENNY, carne şi mezeluri, fructe şi legume, lactate, pâine şi patiserie, dar şi produse pentru animale şi de îngrijire personală. Lansarea platformei Lyvra face parte din planurile companiei de reorientare strategică odată cu rebranding-ul din PENNY Market în PENNY. Discounterul va optimiza constant formatul magazinelor şi se va adapta noilor comportamente de consum ale clienţilor.
Platforma Lyvra va fi testată între august şi octombrie 2020. Toate autoturismele de transport sunt dotate cu lăzi termoizolante şi elemenţi de răcire pentru transportul mărfurilor perisabile. Pentru comenzi clienţii pot accesa htts://penny.lyvra.ro/.