Pungile de chipsuri Lay’s îşi schimba designul pentru prima oară după 12 ani

1
233

Chipsurile s-au diversificat enorm în ultimul deceniu şi au atât de multe arome, că deja le-am pierdut şirul. De la aromă de shaorma la wasabi, oţet, paprika şi varză murată, orice e posibil. Acum se schimbă şi designul liderului de piaţă Lay’s, care trece la un nou ambalaj.

Lay’s ne propune un nou logo şi o nouă pungă pentru chipsuri, la prima sa schimbare de look din 2007 încoace. Faţă de designurile precedente nu avem chiar o schimbare radicală. Vedeţi mai jos în stânga abordarea veche şi în dreapta pe cea nouă. Ideea este ca brandul să pară mai modern şi cool faţă de versiunea din 2007 încoace. A se remarca faptul că logo-ul nou e un pic mai mic şi mai bine centrat, cu inele circulare în jurul său.

Se schimbă şi fontul, cu un “L” mai mic şi un “y” ce pare mai încondeiat, scris de mână. Poate cea mai mare schimbare este fotografia cu chipsurile de pe ambalaj. Ele sunt văzute acum de sus, o abordare trendy la fotografii culinari din social media. A fost nevoie de ani de muncă până să se ajungă la acest design, pliat pe cerinţele generaţiei Instagram.

Dorinţa a fost ca Lay’s să transmită culoare, prospeţime şi bucurie. Pungile cu noul design vor debuta în Canada şi SUA în primă fază. Noul logo se va găsi pe 115 produse Lay’s, cu 25 de arome diferite. Brandul acesta are o vechime mai mare decât credeam, Lay’s existând încă din 1932. Alte variante de ambalaje au inclus de-a lungul deceniilor un cartof-desen animat, o pânză de păianjen şi diferite forme şi mărimi de pungi.

Vom vedea primele reclame la nouă identitate vizuală prin octombrie.