tazz by eMAG a înregistrat vânzări de 13 ori mai mari pe parcursul anului trecut, grație investițiilor în tehnologie și livrării rapide

0
531
tazz by eMAG

Un comunicat de presă sosit astăzi în inbox-ul nostru ne aduce detalii despre evoluția tazz by eMAG din 2020. Aflăm astfel că la un an de la rebranding-ul platformei Eucemănânc în tazz by eAMG, s-au atins rezultate puternice și s-au pus la cale planuri ambițioase pentru următorul an. Despre ce este vorba avem detalii mai jos.

Pentru început suntem informați că pe parcursul anului trecut platforma de livrări s-a adaptat pentru a oferi clienților acces la cumpărături în siguranță. Au fost făcute investiții în tehnologie și s-a îmbunătățit procesul de livrare. Aplicația mobilă a ajuns la peste 1,2 milioane de instalări, iar lunar există 500.000 de clienți activi. Astfel tazz by eMAG a devenit cea mai descărcată aplicație din categoria Food & Drink.

Recordul este reprezentat de vânzările cu valori de 13 ori mai mari decât cele din 2019. În topul produselor cu cele mai mari creșteri s-a aflat mâncarea și produsele de bază. Vorbim aici despre produse de curățenie, articole sportive, cosmetice și alte produse de îngrijire personală. La ora actuală există și băuturi, tutun, flori, ba chiar și teste rapide pentru depistarea covid-19.

Platforma include peste 6000 de restaurante și magazine partenere, iar planul este de a depăși pragul de 10.000 de parteneri în următorul an. Este vizată și generarea unui volum de 8 ori mai mare în 2021. Recent s-au introdus și bonusuri pentru curier, iar pe lista de planuri se mai numără și creșterea rețelei de livratori în întreaga țară. Se dorește și dezvoltarea unei flote proprii de mașini și scutere electrice.

Iată ce a declarat Alin Șerban, CEO tazz by eMAG:

Mulțumim clienților, restaurantelor și livratorilor pentru încrederea acordată unui business nou, local, într-un an atât de provocator pentru toată lumea. Dincolo de contextul pandemiei, pentru noi a fost un an în care am trecut printr-un rebranding, ne-am schimbat complet tehnologia, ne-am mărit echipa de șase ori și am lansat parteneriate foarte puternice care, într- un final, au generat vânzări de 13 ori mai mari decât în anul precedent. Pentru anul care urmează, ambițiile și investițiile sunt și mai mari: ne dorim să rămânem un partener de bază pentru industrie și să creștem alături de partenerii noștri.

Totodată, se pregătesc investiții în tehnologie și echipă, după ce anul trecut s-a investit suma de 26 milioane de lei. tazz by eMAG va investi și în îmbunătățirea experienței de cumpărare prin intermediul AI, livrarea din ce în ce mai rapidă și extinderea în noi orașe. În următorii 3 ani, platforma își propune să fie prezentă în toate orașele de peste 100.000 locuitori.

Disponibilitate tazz by eMAG:

  • București
  • Cluj-Napoca
  • Timișoara
  • Iași
  • Constanța
  • Brașov
  • Ploiești
  • Craiova
  • Arad
  • Oradea
  • Sibiu
  • Deva
  • Alba Iulia
  • Baia Mare
  • Pitești
  • Galați
  • Brăila
  • Reșița
  • Botoșani
  • Târgu Mureș
  • Suceava
  • Roman