PENNY România anunţă investiţii de 1 miliard de euro până în 2029

0
919

PENNY România ne informează că va realiza investiţii de 1 miliard de euro în ţara noastră până în 2029. Compania a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 4.73 miliarde de lei, cu un avans de 19% faţă de 2019, asta în contextul în care pandemia a generat schimbări în comportamentul cumpărătorului.

Astfel, cumpărătorul s-a orientat mai degrabă spre produse de calitate la preţuri corecte. PENNY a înregistrat un profit net de 85 de milioane de lei în 2020, în creştere cu 54% faţă de anul anterior. Cât despre planurile de viitor, PENNY România va investi 5.128 milioane de lei, adică peste 1 miliard de euro până în 2029, cu accent pe extinderea reţelei sale până la un total de 619 magazine şi 6 centre logistice. În 2021, compania va deschide 25 de magazine în ţară şi va construi al patrulea depozit, la Filiaşi, judeţul Dolj.

PENNY România a anunţat şi că va remodela 100 de magazine în 2021 şi întreaga sa reţea va trece prin acest proces până în 2022. În 2020 PENNY România a investit 371 de milioane de lei în modernizarea şi extinderea reţelei sale de magazine, deschizând 20 de magazine în noul format PENNY şi încheind anul cu un total de 276 de magazine. Noul format pune accentul pe un design modern şi primitor, iar sesiunea de cumpărături pentru clienţi este îmbunătăţită, datorită unei zone extinse pentru produse proaspete.

Sunt şi mărci proprii pe gustul romanilor, dar şi o semnalare vizibilă a promoţiilor şi categoriilor principale de alimente. PENNY intra în România în anul 2005, cu o politică de achiziţii axată pe sortimente de la producători rgionali şi colaborări cu producători locali. În acest moment PENNY sprijină producătorii locali şi încheie parteneriate pe termen lung, astfel încât în următorii de 3 ani, 60% din sortimente să aibă ingredientul principal fabricat şi procesat intermediat integral în România.