Această zi de 27 septembrie 2021 marchează aniversarea de 2 ani a Burger King pe piața din România. De la deschiderea primului restaurant în septembrie 2019 în București, lanțul de fast-food a continuat să se extindă chiar și în context pandemic, iar acum are 9 restaurante în țară.
După cum probabil vă amintiți Burger King a mai fost prezent în România în perioada 2008-2012, dar restaurantele aveau să fie închise din cauza crizei economice. Rămânea în activitate doar restaurantul din zona de check-in Henri Coandă, iar abia în 2019 Burger King revenea în forță în România.
Francizorul AmRest a deschis în luna iulie a acestui an și primul restaurant Burger King din Brașov. S-a marcat astfel extinderea pe plan național. Compania s-a adaptat rapid la nevoile consumatorilor integrând serviciul de food delivery rapid prin parteneriate și proprii servicii de take away și pick-up.
Am avut parte și de promoții precum cea de astăzi care oferea meniul Texas Whopper la doar 9,95 lei, iar Burger King a inclus în portofoliu și produse bazate pe plante. Aici la Degustăm am testat și noi din produsele Burger King în seria Degustăm cu Denis. Pe lista preparatelor degustate am avut Rodeo bacon King și Extra Long Chilli Cheese.
Cu ocazia aniversării a vorbit și Alin Neciu, Marketing Manager Burger King România, care a declarat următoarele:
La doi ani de când Burger King a intrat pe piața din România, ne putem mândri cu faptul că am dus mai departe planul nostru de extindere la nivel național. În același timp, am reușit, ca și până acum, să ne atingem obiectivele strategice, chiar și în plină pandemie. De asemenea, acțiunile noastre sunt gândite ținând cont de nevoile și cerințele clienților noștri, cărora ne dorim să le răspundem cât mai bine. Comunicarea în mediul online a demonstrat că aduce multe beneficii business-ului nostru, de aceea vom continua să investim în mediul digital – atât în comunicarea cu consumatorii, cât și în serviciile de delivery – în acord cu obiectivul nostru de a atrage noi clienți și de a-i ține aproape pe cei fideli.
Mai aflăm și faptul că Burger King va continua planul de extindere la nivel național, acesta fiind acum o prioritate.
Iată ce au însemnat cei 2 ani de prezență pe piața din România a Burger King:
- Peste 700.000 de burgeri Whopper vânduți
- Peste 30.000 produse Plant-Based vândute de la lansarea din aprilie 2021
- 350 de angajați care au stat la dispoziția clienților
- Oreo Shake – cel mai popular desert, peste 90.000 de shake-uri vândute
- Peste 24.000 de fani pe pagina oficială de Facebook BK România
Iată și programul restaurantelor din România:
- Mega Mall – între orele 10:00 – 22:00
- King AFI Cotroceni – între orele 10:00 – 22:00
- King Universitate – între orele 09:00 – 22:00
- Promenada – între orele 10:00 – 22:00
- Băneasa Shopping City – aripa Feeria – între orele 10:00 – 22:00
- Piața Sudului – între orele 09:00 – 22:00
- Piața Victoriei – între orele 08:00 – 22:00
- ParkLake – între orele 10:00 – 22:00
- AFI Brașov – între orele între orele 10:00 – 21:00