DABO Doner se reinventează şi rebranduieşte prin colaborarea cu Agenţia Ideologiq

0
1032

DABO Doner, brandul care şi-a propus să reinventeze modul în care ne raportăm la ideea de Doner Kebap va trece printr-un rebranding în perioada următoare. DABO este o companie 100% românească, care operează în regim de franciză în România şi în alte ţări din Europa, având planuri de extindere globală. Agenţia Ideologiq se va ocupa de proiectul său de rebranding şi dezvoltare.

Proiectul implică redefinirea identităţii brandului şi alinierea canalelor de comunicare digitală, dar şi redesign-ul locaţiilor din ţară. Agenţia va dezvolta şi brandul de angajator pentru companie şi a procesului de comunicare internă, pentru a avea o imagine unitară şi adaptată la toate categoriile de audienţă. Investiţia companiei pentru rebranding şi amenajarea şi redesign-ul primei locaţii din Bucureşti, deschisă de curând publicului a fost de 1 milion de euro. DABO doreşte să îşi cucerească consumatorii prin atitudine şi atribute ce reflectă aşteptările noii generaţii de consumatori.

„În 2021 am mărit divizia de branding și creație, iar anul acesta începem să culegem primele roade odată cu rebrandingul DABO®. Acest proces a fost necesar pentru esența business-ului clientului. Trebuia să arătăm modul în care DABO® este diferit față de alte tipuri de doner kebab și alte produse de gen. Pe lângă calitatea produsului, brandul are o poveste autentică ce se vrea auzită în lumea întreagă. Pentru asta, avea nevoie de o comunicare clară, care să empatizeze cu publicul, și să fie apreciată de românii de pretutindeni, dar nu numai. Ne dorim ca DABO® să devină noul trend cool în materie de fast-food sănătos pentru că este un produs, într-adevăr, diferit, delicios și autentic românesc”, a declarat Adrian Ichim, fondator și partener Ideologiq.

Noua strategie de comunicare a companiei a pornit de la mesajul cheie „Respectă-ţi gustul”, care se axează pe unicitate în primul rând. Este o invitaţie la sinceritate, deschidere şi autenticitate. DABO are peste 50 de restaurante în ţară şi în străinătate (Ungaria, Marea Britanie) şi va deschide noi locaţii în următoarea perioadă. În acest moment DABO oferă şi o promoţie de 30%, cu discount la orice meniu doar în aplicaţia DABO.

Compania oferă şi mâncare gratuită ucrainenilor, dar şi un kebab combo, meniu care combină legume, cartofi prăjiţi, pui şi suc la 31 de lei. Chiflele pufoase sunt realizate chiar de către DABO, iar în meniu se află şi sandvişuri, meniuri, preparate tip box, salate şi garnituri, pide şi clasicul Doner de pui.