LIDL a venit cu o nouă campanie inedită pentru promovarea produselor marcă proprie Cămara Noastră, prin colecţia „Bucate ca la Carte”. E vorba despre o incursiune în trecutul marilor scriitori ai neamului şi după ce în martie am luat contact cu Masa lui Rebreanu, acum putem sta la masă cu Caragiale, degustând preparate ca pe vremea lui Caţavencu.
Şi pentru că orice campanie LIDL se lasă şi cu un concurs, dacă vei urmări episodul video care reconstituie epoca lui Caragiale poţi câştiga un premiu de 3000 de euro sau un Tur Culinar al României. În plus, şansele de câştig se dublează dacă vizionaţi varianta interactivă a clipului şi vă jucaţi urmărind instrucţiunile de pe ecran. La final trebuie să înscrieţi bonul şi sunteţi gata. Dacă eraţi curioşi, produsele şi preparatele din gama Cămara Noastră includ urdă, salam bănăţean, brânză fermentată Horezu, maturată 5 luni, dar şi ciorbă de văcuţă şi ciorbă de fasole cu afumătură.
Aveţi şi dulceaţă de căpşuni sau vişine şi dulceaţă de mure sau coacăze. Pot să vă recomand şi salată cu icre de crap cu ceapă, pe care am gustat-o chiar recent şi are un gust mult mai apropiat de icrele pregătite în casă decât cele din supermarket. Din clipul de pe site-ul LIDL aflăm că Ion Luca Caragiale era cârciumar, îi plăcea să stea şi să asculte bârfele, moravurile momentului şi diferite forme de exprimare ale vremii. Criticul literar Claudiu Groza ne poartă prin acest univers, cu un catastif pentru tipologiile de oameni ţinut chiar de către Caragiale. El vorbeşte despre atmosfera din berărie, despre măsline şi icre, consumul de peşte afumat şi multă bere.
Caragiale ar fi fost marcat de 3 falimente ale cârciumilor sale, care l-a împins să plece în Germania. Farmecul acelor vremuri este prezentat perfect în acest clip. Următorul video va fi cu Mateiu Caragiale şi îl aşteptăm cu sufletul la gură.