Îmi amintesc că acum un an pe 26 septembrie am participat la deschiderea primului restaurant Burger King din ţara noastră, odată cu revenirea gigantului american la noi. Acum la un an distanţă BK facem recapitularea revenirii la noi, cu câteva cifre şi detalii interesante. Aflaţi cum a evoluat creatorul de Whoppperi în ultimele 12 luni mai jos.
Burger King România, operat de către AmRest, una dintre cele mai mari platforme europene de restaurante şi servicii alimentare a împlinit un an în România. Ultima lună a fost una de foc pentru acest grup, care a inaugurat 3 restuarante BK în ţara noastră doar în septembrie. E vorba despre cel din Promenada Mall, Băneasa Shopping City şi cel de la Piaţa Sudului. Un moment cheie în 2020 a fost deschiderea unui restaurant în plină de stare de urgenţă, Burger King Universitate, axat pe livrări acasă în acea perioadă.
La un an de la intrarea în ţara noastră în varianta 2.0, BK a reuşit următoarele recorduri:
Peste 25.000 de burgeri Whopper vânduţi
- 662.000 clienţi mulţumiţi
- 250 de angajaţi care au stat la dispoziţia clienţilor
- Peste 662.000 de burgeri vânduţi
- 25.000 de coroane oferite clienţilor
- 40.000 kg de cartofi prăjiţi vânduţi
- Oreo Shake – cel mai popular desert, peste 20.000 de shake-uri vândute
- Peste 21.000 de fani pe pagina oficială de Facebook Burger King România
În ultima lună Burger King România a lansat şi wrap-uri, variante de lipii cu carne de pui, vită sau halloumi. Preţurile lor pornesc de la 14.90 lei şi dacă alegeţi varianta de vită cu 2 chiftele de carne primiţi şi o felie de cheddar peste ele. Odată cu aniversarea unui an de la intrarea pe piaţa locală, Burger King a lansat Chicken Festival, care conţine produse delicioase pe bază de pui: Chicken Royale, Chicken Nuggets şi o noutate, Chicken Tendercrisp.
Toate restaurantele Burger King oferă aceste preparate şi au implementat condiţii de siguranţă în combaterea pandemiei: mănuşi, obligativitatea măştilor şi dezinfectant la intrare, plus distanţare socială.