Cafeaua Starbucks vine la tine acasă, prin noua gama adusă de Nestle în magazine

1
3160

Dacă sunteţi pasionaţi de cafea de la Starbucks şi nu puteţi savura un Blonde Roast în fiecare zi, există şi varianta gamei de produse din magazine. Începând din această lună Nestle aduce în magazinele de la noi gama specială de produse Starbucks. Noile produse sunt gândite să fie pregătite şi savurate acasă şi se vor găsi în magazine şi online. Avem detalii mai jos.

Noile sortimente includ 8 varietăţi de capsule Starbucks compatibile cu espressoarele Nespresso şi NESCAFE Dolce Gusto, dar şi câte 3 produse din categoria de cafea boabe şi categoria de cafea prăjită şi măcinată. În total românii vor avea la dispoziţie 22 de varietăţi de cafea Starbucks, acoperind 4 categorii: cafea boabe, prăjită şi măcinata, dar şi capsulele pentru espressor. Apropo de capsule, ele includ soiuri emblematice de cafea precum Colombia şi Sumatra, dar există şi o versiune decafeinizată.

Vor fi disponibile şi 8 varietăţi de capsule NESCAFE Dolce Gusto, dintre care 3 espresso, două americano şi 3 specialităţi de cafea: cappuccino, latte macchiato şi caramel macchiato. La categoria cafelei boabe şi măcinate găsim sortimente ca Pike Place Roast, care îşi ia numele de la primul magazin Starbucks din lume, cel din Seattle. House Blend este un alt sortiment, ce datează din 1971, fiind creat drept prim amestec atunci. Leszec Wacirz, Country Manager Nestle România promite că produsele din noua gamă sunt realizate din cafea de primă calitate, 100% Arabica.

Nestle şi Starbucks colaborează încă din 2018, printr-o alianţă globală pentru segmentul de cafea. Nestle poate vinde produse ambalate Starbucks şi cu siguranţă le-aţi văzut deja la magazinele Mega Image spre exemplu. E vorba despre preparate de tip cafea şi ceai, excluzând produsele Ready to Drink.