Ciocolatierii de la Godiva vor să devină noul Starbucks, deschizând un lanţ de cafenele

0
1847

Tot mai multe companii vor să devină „noul Starbucks”, iar lor li se alătură mai nou şi Godiva. Godiva Chocolatier este un producător belgian de preparate pe bază de ciocolată, care a anunţat că va deschide 2000 de cafenele în următorii 6 ani.

Cafenelele Godiva vor fi deschise toată ziua şi vor vinde produse de patiserie, cafea, ceaiuri şi sandvişuri. Până acum Godiva avea cofetării şi ciocolaterii în special în malluri. Se axau pe vânzarea de cutii de bomboane de ciocolată, ideale de oferit drept cadou. Vedeta noilor cafenele va fi cu siguranţă croiffle, un hibrid dintre croissant şi waffle (gofră), care este umplut cu brânză sau ciocolată şi apoi presat cu un mecanism încins.

O listă de cafele premium şi colecţie de ceaiuri se vor adăuga meniului. Evident vor apărea şi sandvişuri şi parfait-uri de iaurt. Prima cafenea Godiva a fost deschisă ieri în New York, Manhattan şi reprezintă începutul planurilor ambiţioase ale noului CEO, Annie Young-Scrivner. Aceasta a ajuns la cârma companiei în 2017, după ce a fost şefă la Starbucks.

Compania, deţinută de Turkish Yildiz Holding AS nu raportează oficial vânzări sau profituri, dar ar fi generat conform experţilor în jur de 1 miliard de dolari în 2017. Marile oportunităţi sunt în Asia şi Orientul Mijlociu, unde clienţii preferă să stea şi să mănânce dulciuri sau să bea ceai şi cafea, decât să le ia la pachet.

Godiva are 800 de magazine în 105 ţări şi mai vinde şi îngheţată, căpşuni acoperite cu ciocolată şi cafea.