eMAG intră pe piaţa livrărilor de mâncare, finanţând aplicaţia de food delivery EuCeMănânc

0
463

Piaţa aplicaţiilor şi serviciior de livrare de mâncare din România se îmbogăţeşte cu un jucător puternic. Aflăm că eMAG a intrat în această zonă, prin achiziţionarea a 54% din acţiunile platformei de livrare EuCeMănânc. eMAG anunţă şi că vrea să fie lider în calitatea serviciilor.

Concurenţa va fi acerbă, pe piaţa existând şi FoodPanda, Uber Eats, Glovo şi alte soluţii de gen. Şi Bolt a lansat recent propria soluţie de food delivery în Europa. EuCeMănânc va încheia în perioada următoare noi parteneriate cu restaurante, fast food-uri şi alte locaţii de gen. O idee bună ar fi să ţintească şi spre supermarketuri sau hypermarketuri, dar şi cafenele, care în ultima vreme au început să apară în platformele de livrare de mâncare.

Platforma EuCeMănânc a debutat în 2014 la Timişoara şi are o prezenţă în 18 oraşe din ţară în acest moment. Dacă totul merge bine ar putea să se extindă şi pe alte pieţe. Compania a fost fondată de către antreprenorii Alin Şerban, CEO şi Mihai Brenda, COO, dar şi Laurenţiu Duta, CTO. EuCeMănânc are aplicaţii dedicate pe Android şi iOS, dar se găseşte şi sub formă de platformă online pe www.EuCeMănânc.ro.

În acest moment include peste 600 de restaurante din oraşe ca Bucureşti, Timişoara, Oradea, Arad şi Braşov. eMAG este lider regional în industria de eCommerce şi plusează cu know how şi resurse impresionante, pentru a da un boost acestei platforme de livrare de mâncare.