Glovo împlineşte 2 ani în România şi a livrat peste jumătate de milion de pizza şi shaorma

1
266

Atunci când am aflat că Glovo a împlinit 2 ani de existenţă în România am fost puţin surprins, pentru că aveam senzaţia că sunt de ceva mai mult timp la noi. Cu această ocazie aflăm şi cum stă compania de livrări la domiciliu la statistici, inclusiv cele legate de preparatele culinare livrate.

Glovo este o aplicaţie care îţi permite să comanzi produse sau preparate culinare la domiciliu şi le primeşti în cel mai scurt timp posibil. Poţi trimite şi pachete prin acest serviciu. După 2 ani pe piaţa locală, Glovo a ajuns la 17.200 de curieri parteneri şi la 16.3 milioane de produse livrate. Printre acestea se numără 650.000 de shaorma, 520.000 de pizza şi 1.955.000 burgeri, dar şi 680.000 de porţii de cartofi prăjiţi. Ca o statistică mai amuzantă, au fost livrate 60 de tone de banane şi 35 de tone de roşii.

Mai important mi se pare că durata medie de livrare a unei comenzi a fost de 38 de minute. Compania este prezentă în 26 de oraşe din România, iar în 22 activa încă din primul an. Acoperă şi zonele limitrofe şi comunele din jurul unui oraş. Spre exemplu livrează în Corbeanca, Otopeni, Săftica sau Tunari. În topul celor mai multe comenzi se află în ordine Bucureşti, Timişoara, Braşov şi Cluj-Napoca.

Un curier partener Glovo poate câştiga aproximativ 24 de lei pe oră, iar curierii pot avea un venit mai mare decât un salariu mediu pe economie. Partenerii activi ai companiei includ 1500 de nume, unele mari ca Starbucks, KFC, McDonald’s, Pizza Hut, Subway şi Taco Bell. Parteneriatul cu Kaufland a fost unul important, mai ales pe fond de pandemie, el fiind extins în aprilie în toate oraşele. Cu acea ocazie a fost realizat şi un proiect de ajutorare a persoanelor în vârstă.

Cea mai valoroasă comandă a fost în valoare de 3001 lei pentru o serie de cumpărături de la Kaufland. Ce planuri de viitor are Glovo în România? O nouă strategie de business, mai accesibilă pentru clienţi, livrări şi mai rapide, dar şi extra magazine şi parteneri în aplicaţie.