KFC şi McDonald’s s-au unit cu ocazia Centenarului într-o campanie trăznită

0
2002

Cele mai mari companii de pe piaţa fast food la nivel global, KFC şi McDonald’s au fost unite pentru 24 de ore. Le-a unit o campanie jucăuşă pe Facebook, desfăşurată în România sub hashtag #traiascacapravecinului.

Totul începea în dimineaţa zilei de 1 decembrie, în plin centenar, când KFC posta o fotografie cu o găleată Variety de pui, însoţită de cartofi de la McDonald’s. Să recunoaştem, mulţi dintre noi au făcut combinaţia asta, pentru că e ştiut faptul că firma Colonelului Sanders nu face cei mai buni cartofi prăjiţi. McDonald’s a răspuns printr-o fotografie cu aceiaşi cartofi celebri, însoţiţi de sosul Glenn, cel deja trademark pentru KFC.

Companiile s-au numit una pe alta „vecin” şi au făcut aluzie la românescul „capra vecinului”, cu ocazia zilei noastre naţionale. Trebuie spus totuşi că mai nou cartofii KFC nu mai sunt aşa răi şi umezi ca înainte, dar tot nu sunt precum cei de la Mc. Se putea totuşi mai rău, precum cei fleşcăiţi de la Burger King, pe vremea când restaurantul era în România.

Mesajele de pe Facebook ale celor două branduri de fast food au făcut furori, cu mii de share-uri şi zeci de mii de comentarii. Se pare că în spatele acestei şotii online se află publicaţia PressOne, care a lansat de o lună campania #TraiascaCapraVecinului, împreună cu agenţia GMP. Aşteptăm mutări de gen şi de la Pizza Hut şi Domino’s la anul!