Lavazza anunţă lansarea unui centru de training nou în România

0
1281

Lavazza, unul dintre cei mai cunoscuţi producători de cafea italiană a anunţat deschiderea la Bucureşti a unui nou centru de training pentru experţii în cafea. Proiectul a fost realizat în colaborare şi parteneriat cu Coca-Cola HBC România. Hai să vedem ce înseamnă acest centru.

Training Center Lavazza s-a deschis din luna martie, dar a fost folosit doar pentru traininguri la nivel intern. Asta înseamnă pentru clienţii Lavazza, dar şi barista, distribuitori sau oamenii de vânzări. După cum indică şi numele, acest centru va fi ideal pentru a instrui barman şi barista, încât să înveţe tot ce se poate învăţa despre cafea şi arta de a o prepara, dar şi de a îi pregăti pe membrii echipei Coca Cola HBC România pentru o experienţă Lavazza ideală.

Centrul nou de training este realizat cu inspiraţie de design minimalist italienesc. Această locaţie este dotată cu cele mai noi echipamente tehnice, iar cei care participă la cursurile Lavaza sunt fie proprietari de cafenele, parteneri sau angajaţi. Pasionaţii de cafea, care ştiu să facă diferenţa între Kopi Luwak şi Java vor descoperi noi subtilităţi şi informaţii la cursuri şi traininguri.

Un training de bază durează 2 zile şi se învaţă elemente teoretice, precum diferenţa între cafea robustă şi cea arabica. Chiar şi lucruri de bază sunt mai complexe decât credeţi, precum pregătirea unei simple cafele. Din octombrie 2017 brandul de cafea Lavazza este distribuit în România de către Coca-Cola HBC România, iar acelaşi parteneriat se aplică şi în Bulgaria, Elveţia, Grecia sau Ungaria.