McDonald’s pregăteşte 20 de milioane de sosuri Szechuan pentru fanii Rick and Morty

0
2187

Se întâmplă foarte rar ca un serial să aibă o influenţă atât de mare în rândul fanilor, încât aceştia să convingă o corporaţie să relanseze un produs. Serialul de animaţie Rick and Morty a insistat atât de mult pe relansarea sosului Szechuan de la McDonald’s, încât acesta chiar e gata să fie relansat.

Anul trecut a mai avut loc o relansare în ediţie limitată şi s-a lăsat cu bătăi între cei care nu au mai prins sosurile, veritabile revolte stradale. Disponibilitatea sosului începe pe 26 februarie în SUA şi McDonald’s va distribui 20 de milioane de pliculeţe de astfel de sos pe tot teritoriul Statelor Unite. Sosul Szechuan era lansat în 1998 într-o ediţie limitată, folosită pentru a promova filmul Disney „Mulan”.

A intrat în pop culture anul trecut când serialul Rick and Morty ne-a prezentat omul de ştiinţă alcoolic Rick care era obsedat de acel sos. Devenise scopul său în viaţă, iar fanii serialului au început la rândul lor să fie obsedaţi. Cererea pentru sos a crescut aşa mult, că au început să apară şi petiţii, iar McDonald’s s-a conformat. O relansare a avut loc în octombrie, că o promoţie la pachet cu Buttermilk Crispy Tenders, în doar câteva restaurante.

Au avut loc cozi uriaşe, bătăi şi nemulţumire în rândul fanilor. Un fan chiar şi-a dat la schimb maşina pentru un pliculeţ de sos. Aşteptaţi-vă că începând de luni să crească iar cozile la McDonald’s şi nu pot decât să mă întreb când ajunge şi la nivel internaţional delicatesa picantă. Din ce am înţeles ingredientele secrete ale sosului ar include chili şi un sos de prune.