Mega Image continuă să extindă gamele de produse sub tutela sa pe care le vinde în magazinele din România. În acest moment avem produsele mai accesibile 365, dar şi cele premium Delhaize. A treia gamă proprie este numită pur şi simplu MEGA. Ce include ea aflaţi mai jos.
MEGA este o marcă proprie care include peste 360 de produse, dintre care 250 sunt produse alimentare. 45% dintre ele intră în categoria de produse proaspete. Ele vor ajunge treptat în toate magazinele retailerului şi vor continua să se extindă în toată ţara. În această serie de produse se află lactate, ouă, produse de panificaţie şi patiserie, dar şi mezeluri şi produse de carmangerie, plus dulciuri şi snacks-uri. Sunt acoperite şi băuturile, precum apa, sucurile, dar şi deserturile.
Sunt incluse în gama MEGA şi 110 produse nealimentare: produse de curăţenie, cosmetice, produse de îngrijire personală. Vor exista şi produse BIO şi ECO în această gamă, pentru cei care aleg o viaţă mai sănătoasă şi tehnologii sustenabile de producţie. 50 de produse sunt deja la raft, din categorii ca lactate, ouă, legume, fructe, mezeluri. Pentru că tot am menţionat mai sus mărcile Delhaize şi 365, se pare că ele îşi vor reduce cantitatea de produse, pentru a face loc noii mărci.
În portofoliul de mărci Mega Image se mai află branduri precum Mega Apetit, Le Boucher, Bun de tot, Delicata, Perla, Nature’s Promise, Taste of Inspirations, Gusturi Româneşti. Mega Image a ajuns în prezent la 908 magazine în Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Iaşi, Ploieşti, Braşov, Târgovişte, Timişoara, Bacău, Focşani şi alte oraşe din ţară.