Nestle a investit peste 320 de milioane de de euro în NESCAFE Plan; Iată rezultatele şi planurile de viitor ale companiei

1
231

Nestle ne informează cu privire la rezultatele programului NESCAFE Plan, lansat în 2010. Acesta este un program conceput pentru a sprijini comunităţile locale şi a îi ajuta pe fermieri să cultive cafea într-un mod responsabil. La peste 10 ani de la lansarea programului, compania anunţă rezultatele sale, dar şi planuri de viitor.

Între 2010 şi 2020 Nestle a investit peste 320 de milioane de euro în proiecte de susţinere a producţiei sustensabile de cafea. A distribuit 235 de milioane de arbori de cafea în întreaga lume şi a ajutat peste 900.000 de fermieri să cultive şi să producă mai multă cafea de calitate superioară. Compania a dezvoltat şi 15 noi variante de arbori de cafea, 10 variante de Arabica şi 5 variante de Robusta, care sunt mai rezistente şi au randament mai ridicat. În 2020 75% din cafeaua folosită în producţia NESCAFE a fost obţinută în mod sustenabil, depăşind obiectivul din 2010 de 70%.

Coffee farm with mountains as its background

În comparaţie cu 2019, compania raportează o creştere de 10% în ceea ce priveşte materia primă obţinută sustenabil. Prin NESCAFE Plan, Nestle le oferă fermierilor acces la resurse educative, cu ajutorul cărora aceştia pot învăţa să îşi diversifice veniturile prin creşterea altor culturi, pe lângă arborii de cafea. Astfel, comunitatea locală se poate dezvolta mai uşor şi mai rapid, iar Nescafe se asigură la fiecare pas din proces că el se desfăşoară în conformitate cu cele mai înalte standarde.

Nestle/Nescafe a mers pe sustenabilitate, iar în raport cu fabricarea fiecărei tone de produs, compania a înregistrat o reducere de 46% la nivelul emisiilor de carbon, cu 11% peste obiectivul setat în 2010. Am avut parte şi de o reducere de 53% a consumului de apă. Până la finalul acestui an, compania va publica noul Plan de Sustenabilitate, iar alături de parteneri ca Rainforest Alliance şi 4C services, NESCAFE va ajusta rezultatele pe măsură ce evoluează.

Compania are un nou obiectiv de sustenabilitate: până în 2025 îşi propune să obţină în mod sustenabil 100% din cafeaua folosită.

România/2021

Începând din această lună, reţetele neschimbate NESCAFE sunt disponibile cu un nou design. Compania a lansat etichete noi pentru întreaga linie de cafea solubilă din România. E vorba despre NESCAFE Brasero, NESCAFE Crema, NESCAFE Strong şi NESCAFE Decaf. Toate produsele sunt obţinute din boabe de cafea cultivate şi procesate în mod sustenabil. A debutat şi o nouă campanie NESCAFE- Momentul tău perfect de dimineaţă, care readuce în atenţia consumatorilor importanţa pe care o are clipa de linişte în rutina zilnică.

De peste 26 de ani NESCAFE face mai bune dimineţile românilor, iar în aceste momente îi încurajează să creeze un moment special dimineaţa. După mai bine de 80 de ani de experienţă, 1 din 7 ceşti de cafea băută din lume este NESCAFE. Mai multe detalii despre implicarea din România plus ce e nou aici.