Pas cu pas: Freshful by eMAG transformă cumpărăturile într-o aventură culinară; Rețetele online, un hit în rândul gurmanzilor

0
415

Freshful by eMAG, primul hipermarket online din România, a atins un nou prag: peste 50.000 de accesări ale secțiunii sale de rețete la doar două luni de la lansare. Această creștere impresionantă demonstrează un interes înfloritor pentru gătitul acasă, o tendință observată pe parcursul anului. Platforma propune peste 200 de rețete din diverse categorii, fiecare fiind testată cel puțin o dată de utilizatori. Printre preferatele acestora se numără ficăței de pui, paste carbonara și chiftele de curcan cu sos de ciuperci by Radu Dumitrescu, dar și brioșe aperitiv cu șuncă și ciuperci.

Andrei Popescu, General Manager al Freshful by eMAG, subliniază dorința companiei de a simplifica procesul de cumpărături: „Am integrat în platformă secțiunea de rețete pentru a oferi inspirație în bucătărie, la orice masă a zilei. Ne-am concentrat pe ușurința de utilizare, permițând clienților să își creeze rapid lista de cumpărături în funcție de rețeta aleasă. În plus, am inclus calculul costului mediu per porție pentru a ajuta la gestionarea bugetului.”

Secțiunea de rețete se actualizează constant, cuprinzând variate categorii: de la mic dejun, aperitive, salate, la paste și supe. Recent, au fost adăugate rețete specifice sezonului rece, precum vinul fiert, bulz cu afumătură, fasole cu ciolan sau diverse preparate de post. Pentru sărbătorile de iarnă, platforma a introdus peste 30 de noi rețete, incluzând cozonac, sarmale, salată boeuf, ouă umplute, friptură, varză cu cârnați, diverse ciorbe și deserturi festive precum brăduț din foietaj, tort cu ciocolată, pavlova cu căpșuni sau fursecuri Linzer.

 

Interesul pentru secțiunea de rețete se reflectă și în comportamentul de cumpărare al clienților. În noiembrie, 2.31% dintre comenzile Freshful au inclus cel puțin o rețetă. Vizitele pe platformă sunt cel mai frecvente vineri, joi și sâmbătă, cu un vârf între orele 11 – 14. Aceste date evidențiază o tendință de planificare a meniului în prima parte a zilei.

Freshful.ro continuă să-și adapteze oferta la preferințele consumatorilor, oferind nu doar ingrediente, ci și inspirație culinară, ajutând clienții să experimenteze și să se bucure de gătit acasă.