Pepsi a adus o nouă aromă de băutură răcoritoare în portofoliul său: Pineapple Pepsi. Deocamdată se găseşte doar în SUA şi doar la magazinele Walmart, la cutie. În ultimii ani Pepsi a experimentat cu vanilie, aromă de cireşe, fructe de pădure, lime şi mango, iar acum e rândul ananasului.
Pepsi a făcut întâi teste pe piaţa din Japonia, unde băutura cu ananas a avut succes. Încă nu e clar dacă reţeta e aceeaşi. Din ce am înţeles, Pineapple Pepsi va avea rolul de a înlocui varianta cu lime a băuturii, care va părăsi rafturile magazinelor în curând. Sunt şanse mari ca Pepsi cu gust de ananas să fie băutura verii şi să facă o combinaţie foarte bună cu rom Captain Morgan, în diferite cocktailuri. Şi Mountain Dew are o variantă cu ananas, mango şi suc de nucă de cocos.
Fanta avea o variantă cu ananas de ani buni, dar care a dispărut rapid de pe piaţă. Pe lângă aceste băuturi, Pepsi urmează exemplul Coca-Cola şi va lansa o băutură pe bază de cafea, Pepsi Cafe. Va avea două arome: Original şi Vanilla. Trebuia să vină în aprilie, dar a fost amânată. Ar avea o cantitate dublă de cofeină faţă de un Pepsi clasic.
Alte arome care ar putea veni din Japonia în SUA sau Europa sunt Pepsi Ghost, care a debutat de Halloween în 2015 şi are aromele necunoscute (o aromă surpriză la fiecare achiziţie), sau Sakura Pepsi (note florale de cireşe).