Kaufland România anunţă un parteneriat cu Glovo, pentru livrări de produse direct la birou sau acasă

1
1445

Kaufland România a anunţat un parteneriat cu Glovo, care va scuti clienţii Kaufland de mersul la magazin. Veţi putea comanda direct acasă sau la muncă produsele din lanţul de retail, iar pentru început sunt şi ceva limitări.

Începând din această lună clienţii Kaufland pot alege opţiunea de a comanda produsele preferate din magazinele Kaufland folosind aplicaţia Glovo. Fie că e vorba de produse alimentare sau nealimentare, ele vin direct acasă, doar în Bucureşti pentru început. Dacă totul merge bine în Capitală, serviciul se va extinde şi în alte oraşe. Se pot livra peste 1300 de articole, din categorii ca legume şi fructe, carne, brânzeturi, ouă, cafea, pâine sau produse de mic dejun.

Pe listă se află evident snacks-urile, dar şi cosmetice, produse de igienă personală şi cele de curăţenie. Sunt şi produse pentru copii şi hrană pentru animale listate drept livrabile acasă. Glovo este unul dintre serviciile de livrare de produse cele mai populare din ţara noastră, bazându-se pe o flotă compusă mai ales din biciclete şi scutere.

Limita maximă aplicată de Glovo până acum rămâne în vigoare: 9 kilograme maxim pentru fiecare livrare. Veţi putea comanda produsele de la 5 magazine Kaufland din Bucureşti: cel din Barbu Văcărescu, cel din Mihai Bravu, Apărătorii Patriei, Tudor Vladimirescu şi Basarab. Comenzile se pot face din browser sau din aplicaţia de mobil. Glovo este un startup spaniol, care primea o injecţie de capital de 150 de milioane de euro in primavară.