Carrefour extinde parteneriatul cu Google, dezvoltându-şi ecosistemul digital

1
1356

Carrefour continuă să parieze pe digital şi pe viitorul cumpărăturilor, anunţând un parteneriat extins cu cei de la Google. E clar faptul că retail-ul se transformă şi odată cu el şi experienţa din supermarket.

Carrefour începea încă din 2017 să implementeze o strategie digitală şi investiţii în ecommerce. Au realizat ulterior o serie de parteneriate strategice, printre care se numără şi cel cu Google, anunţat în 2018. Scopul este de a oferi clienţilor o experienţă de cumpărare mai atractivă şi inovatoare. Carrefour a creat în ultimii ani un soi de ecosistem digital, construit un jurul unor aplicaţii şi servicii online.

În Franţa există chiar un hub pentru dezvoltare digitală, unde experţi în AI de la Google ajută Carrefour să facă marea tranziţie. Astfel a luat naştere funcţionalitate boxei inteligente Google Home, care îţi permite să faci comenzi de la Carrefour. Poţi folosi Google Assistant de pe telefon cu acelaşi scop, iar Carrefour a fost integrată şi în Google Shopping în Franţa.

Trecând la nivel local, în România Carrefour are în centrul strategiei digitale două aplicaţii: una pentru livrarea cumpărăturilor şi una pentru comenzi de mâncare la domiciliu. E vorba despre Bringo şi Gurmandio. A fost lansat în ultimii ani şi portalul carrefour.ro şi au fost digitalizate metodele de plată. Spre exemplu există aplicaţia Carrefour Pay şi posibilitatea de a plăti autentificându-te cu amprenta în Carrefour Market Green Court din Bucureşti.

Şi în România se aplică parteneriatul cu Google prin integrarea instrumentelor din G Suite, training al angajaţilor în zona digitală şi soluţii cloud. Carrefour România are 18.300 de angajaţi şi 358 de magazine acum.