KFC România lansează serialul online SOCIAL ME, plus o platformă nouă de divertisment

2
2727

Aşa cum vă informam cu câteva zile în urmă, KFC România a realizat un serial online, cunoscut drept SOCIAL ME. Este o producţie în episoade, inspirată de poveşti reale şi asociată obsesiei social media şi imaginii pe care o construim pe Facebook versus persoana din viaţa reală.

KFC România a inaugurat un concept nou de platformă pentru canalele sale de social media: KFC Social Entertainment Channel. Acesta este un spaţiu virtual în care consumatorii pot găsi conţinuturi noi şi interesante. Serialul SOCIAL ME poate fi vizionat pe canalele oficiale KFC, inclusiv Facebook, YouTube şi Instagram TV.

Puteţi privi serialul drept reflexia societăţii din ziua de azi şi a obsesiei adolescenţilor în special pentru check in şi pentru proiecţia vieţii personale pe Facebook. Producţia are 4 episoade, care ne arată modul în care aventura în social media a unei tinere îi schimbă viaţa. Vedem şi apogeul şi declinul său. Personajul principal este actriţa Ana Maria Guran, care se desparte de prietenul său în primul episod, acesta fiind practic un selfie stick pentru ea şi nu o relaţie reală.

Câinele său devine magnet de like-uri şi are loc o reuniune emoţionantă ulterior. Totul are un mesaj clar: e mai bine să fii #pebune, decât fake, prefăcut, adaptat la ce vrea lumea să vadă în social media. Evident personajele mănâncă mereu la KFC şi întâlnirile şi discuţiile lor se poartă fie la restaurant, fie acasă. Primul episod a strâns deja 45.000 de vizualizări în nici 24 de ore, fiind apreciat de public.

E binişor regizat şi personajele sunt naturale. Merită o şansă.