Uncle John este un business interesant, pentru că îţi arată că poţi porni la drum cu un restaurant/pub şi apoi să creezi o franciză care să meargă bine în mall-uri. Iniţial era Old Brick Pub în Lacul Tei, un pub cu specific britanic, ulterior s-a extins cu Uncle John în mall-uri, iar acum apare a opta unitate.
Noul restaurant din reţea a fost deschis în regim de parteneriat şi se află în Colosseum Mall, care şi-a deschis porţile astăzi. Uncle John a dat lovitura şi când a prins spaţiul de la parterul Magazinului Cocor din Bucureşti, imediat lângă Subway, o zonă cu văd uriaş. Compania are planuri mari în 2022, acesta fiind al doilea restaurant deschis în regim de franciză. Primul era cel din 2019, iar firma colaborează cu compania de consultanţă Franchwise pentru a accelera dezvoltarea naţională.
Uncle John pornea la drum în 2015 din dorinţa de a le oferi românilor gustul autentic de burgeri şi o experienţă fast food inedită. Acum are 8 restaurante, dintre care 2 în regim de franciză, în Piteşti şi Bucureşti. Ce e inedit aici e varietatea şi am văzut burgeri cu haloumi, cu carne de porc şi gust de gyros, dar şi burgeri cu curcan. Personal îmi place quesadilla cu multiple brânze de la ei, dar şi inelele de ceapă sunt foarte bune.
Au şi un burger pentru cei mici, Cod-Codac, cu carne de pui şi cheddar, la 17.9 lei. Îi găsiţi şi pe Glovo.