În acest context pandemic aplicaţiile de livrare de mâncare au devenit o parte vitală a vieţii noastre. Glovo rămâne unul dintre cele mai utilizate servicii de la noi, pentru livrare de mâncare, dar şi alte tipuri de cumpărături. Are şi parteneriate cu mari lanţuri de hipermarketuri şi supermarketuri de la noi, iar azi aflăm cum a arătat primul trimestru din 2021 pentru această companie.
Astfel, în perioada ianuarie-martie 2021, valoarea medie a comenzii a fost de 63 de lei, cea mai scumpă comandă efectuată ridicându-se la 2611.95 lei. Cel mai popular în aplicaţia Glovo a fost McPuişorul de la McDonald’s, dar şi cheeseburgerul şi apa plată la 2 litri. Iată şi 10 elemente cheie din primele 3 luni ale anului pentru Glovo:
- Cele mai comandate produse: McPuișor, cheeseburger, apă plată 2L, Lorraine chiflă kaiser 60g, banane
- Cea mai lungă vs. cea mai scurtă cursă: 200 m vs. 25 km
- Numărul mediu de produse comandate per comandă: 3
- Cea mai scumpă comandă efectuată: 2611,95 lei
- Cele mai multe produse per comandă: 321
- Cei mai populari trei parteneri: McDonald’s, KFC, Kaufland
- Valoarea medie a unei comenzi: 63 lei
- Cele mai active orașe: București, Cluj, Timișoara, Brașov, Iași, Constanța și Craiova
- Cel mai activ curier – a efectuat 12.146 comenzi, activ la Glovo începând din martie 2019
- Comenzi inedite prin Anything: „1 Porsche de la Jumbo”, „paie de hârtie”, „o pernă electrică”, „trei trandafiri roșii pentru petale”, „un puzzle de 500 piese”, „3 alifii chinezești mici”, „un marker negru subțire” etc.
În februarie 2021 Auchan şi Glovo anunţau un parteneriat pentru livrări la domiciliu, în maximum 60 de minute. În ianuarie 2021 începea să livreze produse de la magazinele Penny din Bucureşti şi Oradea, iar în iunie 2020 debutase Glovo Prime, serviciu de livrări gratuite nelimitate. Ne-am obişnuit atât de mult cu Glovo în România că e greu de crezut că în curând vor împlini doar 3 ani de prezenţă pe piaţa locală.