Peste 1.5 milioane de utilizatori au oferte personalizate în aplicaţia McDonald’s

0
267

Aplicaţia de mobil McDonald’s are peste 1.5 milioane de utilizatori în România, la doar un an şi jumătate de la debutul său local. A fost dezvoltată pentru a răspunde nevoilor clienţilor, dar şi a le aduce la îndemână oferte exclusive, personalizate, în funcţie de preferinţe. Include şi informaţii detaliate despre produse şi calitatea ingredientelor.

Cu ajutorul aplicaţiei, disponibilă gratuit pe iOS şi Android, utilizatorul poate găsi cel mai apropiat restaurant şi afla programul acetuia, cu ajutorul unei secţiuni dedicate, care se află la doar un click distanţă. În fiecare lună sunt puse la dispoziţie oferte speciale la produsele preferate, precum Big Mac sau cartofi prăjiţi, dar şi la meniuri. Începând din 2020 clienţii McDonald’s pot scana ofertele din aplicaţie foarte uşor, folosind-o astfel în toate restaurantele.

Tot în 2020 au apărut jocuri şi activări contextuale, prin care clienţii au câştigat peste 1 milion de premii în restaurante.

Aplicaţia se descarcă din Play Store şi App Store.

Restaurantele McDonald’s din România sunt operate de către Premier Restaurants România, lider al pieţei de restaurante de la noi. Au 86 de restaurante în portofoliu în 26 de oraşe, dintre care 41 de restaurante cu McDrive şi 40 de cafenele McCafe. Compania a investit peste 800 de milioane de lei în România şi are o echipă de 5500 de angajaţi, care le oferă consumatorilor produsele preferate. Recent McDonald’s a adus în meniu Double Big Mac, pe o perioadă limitată ce ţine până pe 19 noiembrie. Faţă de Big Mac-ul clasic, acest sandviş are 4 chiftele din carne.