5 to go se extinde în magazine: planuri mari pentru 2024

0
590

După o bătălie în panouri publicitare uriaşe cu Starbucks acum câţiva ani, lanţul de cafenele 5 to go va folosi anul 2024 ca timp pentru extindere. Şi se va axa pe zona de retail, pe prezenţa în marile magazine.

5 to go a remarcat o evoluţie a rezultatelor înregistrate în ultimul an pe zona de retail. Astfel va diversifica portofoliul din acest segment şi va extinde disponibilitatea produselor marca proprie destinate consumului la domiciliu. Va face asta prin listarea în toate reţelele importante de modern retail, în lanţurile de benzinării şi în magazinele de convenienţă.

În acest moment produsele brandului local de cafea şi cafenele sunt prezente în 4 lanţuri de supermarketuri din ţară: Mega Image, Carrefour, Kaufland şi Auchan, dar şi în toate magazinele de e-commerce. Între timp 5 to go lucrează la implementarea conceptului de micro proximitate FAST SHOP by 5 to go, dezvoltarea segmentului de vending făcând parte din strategia sa pe termen lung.

Începând din octombrie 2023, Dumitru Iliescu a fost numit în funcţia de director comercial şi de vânzări 5 to go, pentru a pune în aplicare strategia. Are o experienţă de peste 20 de ani în conducerea echipelor de vânzări şi are o viziune strategică de ansamblu. Aflaţi şi că până pe 7 februarie, toate produsele 5 to go din categoria cafea şi sirop fac parte din sortimentaţia disponibilă în cadrul celei de-a 12-a ediţii a Marelui Târg de Cafea şi ceai Auchan. Vizitatorii pot degusta gratuit din capsulele compatibile Nespresso şi Dolce Gusto, dar şi din noul sortiment de cafea boabe pentru acasă.

Campania de sampling are loc între 18 ianuarie şi 7 februarie.

Cel mai nou produs din portofoliul 5 to Go disponibil în magazine este cafeaua boabe Urban Crema (Urban Coffee, Ethiopia şi Colombia), în variante de 200 şi 500 de grame. În topul vânzărilor se află capsulele compatibile Nespresso şi Dolce Gusto, urmate de siropuri.