Biscuiţii Nutella au debutat în aeroportul din Luxembourg şi Franţa

2
6630

Ştiam de ceva vreme ca Nutella se pregăteşte să intre pe piaţa biscuiţilor, pentru a se duela cu Pan di Stelle şi Biskrem să zicem. Au încercat marea cu degetul în ultima vreme cu Nutella Sticks şi B-Ready, dar acum se trece şi la biscuiţi. Aceştia au debutat la aeroportul din Luxembourg, la un raion special Ferrero.

A debutat şi o campanie „Nutella Biscuit – a big heart”, care se desfăşoară între 1 mai şi finalul lunii iulie, în zona de check in a aeroportului şi cea de retail. Veţi găsi Nutella Biscuits la tub şi la pungă. Noile produse s-ar găsi şi în magazinele din Franţa şi Malta, la pungă. Luxembourg e totuşi cea cu exclusivitate pentru Nutella Biscuits la tub în aeroporturile de pe glob.

Nutella ar fi pornit un fel de vânătoare de comori în ultimele luni, invitând fanii să găsească magazinele care îi vând biscuiţii. 100.000 de participanţi s-au înscris şi au găsit 3000 de magazine, în special în Franţa. Nutella ştie ce face şi B-Ready a fost un succes, cu vânzări anuale de 45 de milioane de euro.

Gigantul cremei de alune şi ciocolată a ales Franţa pentru debutul biscuiţilor pentru că e o piaţă uriaşă pentru biscuiţi, valorând 2 miliarde de euro. 9 gospodării din 10 cumpără biscuiţi de cel puţin 2 ori pe lună. Nutella vrea să contracareze şi evoluţia Milka, care a activat serios în zona de biscuiţi în ultimii ani, dar şi Pim’s sau gigantul american Mondelez.