Hard Rock Cafe se extinde în Brașov, Timișoara, Iași, Cluj și Chișinău din 2026

0
274
Hard Rock Cafe

Hard Rock Cafe revine în atenția publicului din România și Republica Moldova printr-o expansiune majoră. Începând din 2026, restaurantele brandului american vor fi deschise în Brașov, Cluj, Iași, Timișoara și Chișinău, anunță Sphera Franchise Group.

Planul de extindere se va derula pe parcursul a cinci ani și marchează un pas strategic pentru cel mai mare grup din industria food service din România. Noua direcție vine în completarea portofoliului care include dejaKFC, Pizza Hut, Taco Bell și mai recent, Cioccolatitaliani, potrivit g4food.ro.

Intrare pe segmentul lifestyle dining pentru Hard Rock Cafe

Hard Rock Cafe e cunoscut global pentru combinația de gastronomie americană și decoruri inspirate din cultura muzicală, cu peste 300 de locații în aproape 75 de țări. În România, brandul este deja prezent din 2008, prin restaurantul emblematic din Parcul Herăstrău, București.

Acum, prin noul parteneriat cu Hard Rock International, Sphera Franchise Group intră pe segmentul restaurantelor lifestyle, mizând pe apetitul în creștere al publicului pentru concepte internaționale de dining. Dezvoltarea va fi gestionată prin compania HRC Restaurants SRL, deținută integral de grup.

Călin Ionescu, CEO-ul Sphera, spune că parteneriatul este parte a unei strategii mai largi de diversificare. “Ne dorim branduri care să fie în linie cu valorile noastre și care au un istoric solid de profitabilitate. Hard Rock Cafe este un exemplu perfect.”

Sphera își consolidează poziția de lider în HoReCa

Această mișcare vine într-un moment de expansiune continuă pentru grup. Sphera deține deja peste 175 de restaurante și aproximativ 5.000 de angajați în România, Republica Moldova și Italia. Compania este listată la Bursa de Valori București (SFG) și este singura din HoReCa inclusă în indicele BET.

După lansarea în 2025 a brandului Cioccolatitaliani în Italia, grupul își confirmă ambițiile internaționale și capacitatea de a introduce concepte globale în piețele locale.

Expansiunea Hard Rock Cafe marchează un nou capitol în strategia Sphera, unul care îmbină entertainmentul cu gastronomia într-un model de business cu tradiție și recunoaștere internațională.