Berea produsă de magazinul Penny, Haiduc are acum o reţetă nouă

0
442

PENNY România anunţă relansarea brandului propriu de bere, Haiduc. Primeşte o nouă reţetă şi un nou ambalaj, după 7 ani de prezenţă pe piaţa locală. Lanţul german de supermarketuri Penny Market lansa propria bere în decembrie 2017.

Produsul este unul 100% din ingrediente româneşti şi realizat după o reţetă originală. Campania de promovare de la debut se baza pe povestea a 3 fraţi care au pornit în căutarea reţetei perfecte de bere. Apoi au mers pe la curţile marilor berari din alte vremuri, au învăţat şi s-au reunit la foc de tabără, în codru pentru a crea nouă bere.

Revenind în 2024, noua bere Haiduc este produsă în linie cu obiectivul TripluRO (3RO) al PENNY. Are un gust distinctiv, un raport calitate-pret corect şi foloseşte hamei provenit din Transilvania. Asta îi oferă o aromă şi o tărie echilibrată. Apa este izvorâtă din Harghita, Valea Uzului mai precis, iar malţul e produs din orz provenit din Campania Bărăganului.

Berea Haiduc este disponibilă în varianta de 330 ml, 500 mll şi 2 litri la sticlă, dar şi la doză de 500 ml. Există 4 variante de bere: Haiduc Blond, cu 5% alcool, Haiduc Brun, cu 7% alcool, Haiduc Puternic, cu 7.2% alcool şi Haiduc fără alcool.