Bolt Food a lansat o funcţie cât se poate de utilă în această perioadă a sărbătorilor: cea de livrare programată. Aceasta le permite utilizatorilor să plaseze comenzi cu până la 3 zile în avans la restaurante sau pe Bolt Market.
Vorbim aici atât de produse alimentare, cât şi non alimentare. Trebuie doar să alegeţi preparatele dorite, apoi în secţiunea dedicată coşului de cumpărături veţi alege „programează” din lista de opţiuni de livrare şi veţi introduce o dată şi o oră pentru livrarea respectivă. Veţi primi estimări diferite, în funcţie de cât de ocupat e restaurantul, ce vreme se anunţă şi câţi curieri estimează algoritmul că vor fi disponibili.
Bucătăria fiecărui restaurant va lucra astfel mai eficient, ştiind când poate pregăti fiecare aliment şi să îl livreze la timp şi dacă se poate, cald şi încă gustos. Lucru greu în această perioadă a sarbatorilor de iarnă. Curierii îşi pot creşte încasările odată cu creşterea numărului de livrări de pe parcursul unei zile.
Costul de livrare va fi comunicat clienţilor atunci când aceştia programează livrarea. Personal am avut parte de această opţiune de mai bine de o lună deja şi e utilă mai ales seara când vezi că restaurantul tău preferat e prea aglomerat la 7 să zicem şi prinzi un slot de livrare pe la 9-10.