Al doilea restaurant Burger King din Suceava se deschide pe 25 septembrie, în zona Calea Unirii, lângă Dedeman. Este vorba despre un nou punct de tip drive-thru, care vine la pachet cu promoții și activări speciale pentru fanii brandului. Lansarea coincide cu aniversarea a șase ani de prezență pe piața locală.
Planurile companiei sunt destul de clare: vor să ajungă la 50 de restaurante în România până la finalul anului. În prezent, sunt deja 41 de locații deschise, dintre care 30 au fost inaugurate doar în ultimii trei ani.

Asta arată o strategie agresivă de extindere, care nu mai vizează doar orașele mari. Se pune accent tot mai mult pe comunitățile regionale, cum e și cazul Sucevei.
Drive-thru, premii și Whopper gratis pentru primii clienți la Burger King
Noua unitate Burger King Suceava va funcționa în regim drive-thru, deci comanda se poate face direct din mașină. Asta răspunde perfect nevoii de rapiditate și confort, mai ales pentru cei care tranzitează zona sau lucrează în apropiere.
Pe lângă meniul obișnuit, ziua deschiderii aduce și ceva în plus. Primii 100 de clienți vor primi gratuit câte un Whopper, produsul-vedetă al lanțului. Tot pe 25 septembrie vor exista activări în restaurant: tombole, premii instant și provocări pe rețelele sociale. Printre cadouri se numără sticle și agende branduite, șosete și porții gratuite de cartofi prăjiți.

În plus, cei care intră în Social Media Crown Challenge pot câștiga premii pe loc, doar dacă acceptă să intre în jocul propus de echipa Burger King.
Nu este prima oară când lanțul organizează astfel de evenimente la deschidere, dar de data asta accentul pare pus mai mult pe conectarea cu comunitatea locală. Poziționarea noului restaurant – într-o zonă cu trafic intens – contribuie și ea la vizibilitate.
Mariana Lisofschi, Marketing Brand Manager, a precizat că deschiderea vine ca un răspuns direct la cererea crescută din Suceava. În același timp, e o modalitate de a întări legătura cu consumatorii existenți.
Burger King a revenit pe piața din România acum 6 ani, iar de atunci ritmul de extindere a fost constant. Ambiția de a aduce gustul flame-grilled mai aproape de oameni pare să funcționeze, cel puțin după numărul tot mai mare de locații deschise.









