Carlsberg şi UEFA anunţă un parteneriat nou pe termen lung, asociat competiţiilor echipelor naţionale

0
264
NYON, SWITZERLAND - JANUARY 15: UEFA President Aleksander Ceferin meets Calsberg CEO Jacob Aarup-Andersen at the UEFA Headquarters, The House of the European Football, on January 15, 2025 in Nyon, Switzerland (Photo by Kristian Skeie - UEFA/UEFA via Getty Images)

România îşi începe în aceste zile drumul spre calificarea la Cupa Mondială din 2026. Revin şi meciurile naţionalelor la nivel înalt, astfel ca UEFA şi Carlsberg îşi reînnoiesc angajamentul cu privire la competiţii.

Carslberg şi UEFA au anunţat debutul unui parteneriat pe termen lung, în cadrul căruia Carlsberg va deveni berea oficială UEFA pentru Competiţiile Echipelor Naţionale de Fotbal. Parteneriatul acoperă turneele UEFA EURO 2028, UEFA Women’s EURO 2029, dar şi competiţiile UEFA Nations League Finals şi UEFA Womens’ Nations League. Nu uităm şi de preliminariile Men’s & Women’s European Qualifiers şi UEFA Futsal EURO.

Parteneriatul ia startul odată cu calificările din martie 2025 (România joacă mâine cu Bosnia) şi marchează revenirea Carlsberg în fotbalul de înalt nivel, alături de echipele naţionale europene de elită. Brandul de bere a mai avut un angajament alături de UEFA, care s-a întins pe mai bine de două decenii, între 1988 şi 2016.

În plus, Carlsberg are şi un parteneriat de 33 de ani cu Liverpool FC.

„Carlsberg, unul dintre cele mai iubite branduri din portofoliul Tuborg România, a fost mereu un susținător autentic al fotbalului, atât la nivel global, cât și în plan local. De-a lungul anilor, prin campaniile și promoțiile noastre, am fost alături de suporterii adevărați ai acestui sport, celebrând împreună fiecare gol, fiecare victorie și emoția fiecărui moment memorabil. Suntem încântați că, prin continuarea acestui parteneriat cu UEFA, avem ocazia să aducem berea Carlsberg mai aproape de inimile iubitorilor români de fotbal, prin activări, campanii speciale și experiențe unice, care vor rămâne în inima și mintea lor mult timp de acum înainte.

Carlsberg și fotbalul împărtășesc aceeași pasiune – pentru perfecțiune, emoție, comunitate. Parteneriatul cu UEFA consolidează legătura dintre un sport legendar și, probabil, cea mai bună bere din lume, iar noi suntem bucuroși să pornim împreună pe acest nou drum”, a declarat Simona Potecu, Vicepreședinte Marketing Tuborg România.