Ce au cumpărat românii de pe Tazz de Black Friday 2022: Burger King şi McDonald’s la putere

0
804

După cum probabil ştiţi deja, pe 11 noiembrie 2022 a fost ţinut Black Friday-ul de la eMAG, dar nu a fost singur. A fost însoţit de o campanie de reduceri şi oferte speciale şi la Tazz, unele desfăşurate sub numele de Bank Friday şi incluzând vouchere cu reduceri de până la 80% la restaurante.

Practic, cu un voucher de genul cumpărai de 100 de lei şi plăteai 20 de lei. Azi aflăm că numărul total de vouchere vândute în campania Tazz Bank Friday a fost de 22.904. Oraşele cele mai active în campanie au fost Bucureşti, Cluj-Napoca şi Timişoara. 80% dintre clienţii care au comandat de Black Friday au abonament Genius. În plus, cele mai multe vouchere achiziţionate de către acelaşi utilizator au fost în număr de 45.

Campania Tazz de Black Friday a ţinut între 11 şi 13 noiembrie, iar în primele 20 de minute de la debut s-au cumpărat 5000 de vouchere, deşi era ora 6:45 dimineaţa. Utilizatorii care aveau abonamente Genius au beneficiat înainte cu o zi, pe 10 decembrie de acces la 2000 de vouchere în dvaloare de 100 de lei, la vânzare la preţ de 50 de lei. Ele s-au epuizat în doar 20 de minute. Pe 11 noiembrie s-a suplimentat oferta cu încă 1000 de vouchere pentru abonaţii Genius.

În medie o persoană a achiziţionat două vouchere de Black Friday. În topul partenerilor cu cele mai multe vouchere vândute se afla următoarele restaurantele: Burger King, McDonald’s, Kaufland şi Trenta Pizza. În Cluj Pablito, Kaufland şi Artizan Pizza sunt în top, iar în Timişoara Kaufland, Şiş Kebab şi Dei Frati.