Freshful împlinește 4 ani și anunță reduceri de până la 50%

0
111
Freshful

Primul hipermarket 100% online din România, Freshful by eMAG, a bifat deja 4 ani de activitate și pare că intră într-o nouă etapă de maturitate. În tot acest timp, serviciul a livrat aproape 3,5 milioane de comenzi către peste 233.000 de gospodării din România. Cu ocazia aniversării, retailerul lansează o campanie cu reduceri de până la 50% la toate categoriile de produse.

Pentru mulți utilizatori urbani, cumpărăturile online au devenit rutină. Rata de fidelizare a crescut constant, iar în medie, un client Freshful a economisit 50 de ore pe an, evitând drumurile și cozile din magazine. În total, timpul economisit de toți clienții se ridică la peste 6,8 milioane de ore, adică aproape 800 de ani.

Valoarea medie a coșului și tiparul de consum

Datele arată o valoare medie a coșului de cumpărături de 380 de lei, cu un ritm de 2,5 comenzi pe lună per client. În patru ani, un client fidel a plasat în medie 1.100 de comenzi, economisind aproape 2.240 de ore și peste 43.000 de lei – doar din reduceri și livrare gratuită.

Printre cele mai populare produse comandate se regăsesc avocado eco, iaurt simplu, pătrunjel, mărar, afine și brânza Cottage. În total, în 2024, au fost livrate 3,5 milioane de kilograme de fructe și legume, 72% fiind de proveniență locală.

Un aspect interesant? Cea mai mare comandă înregistrată într-o singură zi a fost de aproximativ 18.000 de lei, împărțită în două coșuri diferite.

Inițiative sustenabile și impact la Freshful

Freshful continuă investițiile în sustenabilitate. Proiectul „Verde cu Freshful”, lansat în 2024, permite returnarea ambalajelor direct din fața ușii. În mai puțin de un an, au fost colectate 13,8 milioane de ambalaje, majoritatea din plastic și metal.

În paralel, categoria Save Me a permis salvarea a 300 de tone de alimente cu termen scurt de valabilitate. Produsele din această secțiune au generat economii medii de 5% per comandă. Tot în ultimul an, 82% dintre utilizatori au folosit campania „Buy More Save More”, 55% au beneficiat de reduceri Genius, iar 30% au plătit parțial cu puncte FreshPoints.

Timpul mediu de livrare este între 3 și 4 ore, în funcție de intervalele disponibile. În zilele aglomerate, cum sunt sărbătorile, echipele Freshful reușesc să onoreze până la 5.500 de comenzi într-o singură zi. Curierii au parcurs peste 7,3 milioane de kilometri, dar distanțele per comandă s-au redus cu 20%, odată cu eficientizarea traseelor.

Flota s-a extins la 181 de vehicule frigorifice, iar în spatele întregului sistem digital se află o echipă de 770 de oameni.